• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали (Ланцет автоматичний, голка 23G, глибина проколу 1,8мм)

ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ ТА РОЗРАХУНКІВ Оплата поставленого товару здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування коштів у безготівковій формі на розрахунковий рахунок Постачальника. Оплата Замовником Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видаткової накладної Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Постачальника, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Моментом оплати поставленого товару є дата списання грошових коштів з розрахункового рахунку Замовника. У разі затримки фінансування розрахунки за отриманий Товар здійснюються протягом 20-ти банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій розрахунковий рахунок. Витрати, пов’язанні з транспортуванням (поставкою товару) враховані в п.4.1 цього Договору. СТРОКИ ПОСТАВКИ ТОВАРУ Строк поставки товару до 07 лютого 2025 року. Порядок здійснення поставки: поставка Товару здійснюється після отримання заявки (за допомогою поштового, телефонного зв’язку, електрона пошта, тощо) від уповноважених осіб Замовника. Датою поставки вважається дата, зазначена представником Замовника на відповідних товаросупровідних документах, наданих Постачальником, про приймання Товару (накладних про поставку товару). Місце поставки: КНП «Вишгородська ЦРЛ» ВМР, за адресою: місто Вишгород, вулиця Кургузова, 1. Постачальник несе всі витрати по втраті або ушкодженню Товару, до моменту переходу права власності до Замовника. Право власності на Товар переходить від Постачальника до Замовника після підписання Замовником накладної про отримання Товару. Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до супровідних документів на товар, по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість згідно з розділом 5 Договору. Приймання-передача товару оформлюється Актом приймання-передачі та видатковою накладною Постачальника, що підписуються матеріально-відповідальними особами Постачальника та Замовника. В накладній відповідно до специфікації вказується назва товару, кількість, ціна за одиницю, загальна вартість поставки, номер і дата Договору. У разі виявлення: - недостачі товару складається акт за підписами уповноважених осіб, які здійснювали приймання-передачу товару; - товару, якість якого не відповідає вимогам цього Договору або документам, що засвідчують якість, Замовником складається акт про виявлені дефекти, який є підставою для повернення усієї партії товару Постачальнику.

Завершена

26 000.00 UAH з ПДВ
Номер: a5b0160e51b9458294cb792d1c1b9f1c
Внутрішній номер закупівлі: 24054910
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-16-014847-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИШГОРОДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Алла Рогоча +380950004378 dogovir.vrl@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріалиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 26 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 16.01.2025 16:01 - 21.01.2025 00:00
Період кваліфікації: 21.01.2025 00:00 - 21.01.2025 15:24
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Ланцет автоматичний, голка 23G, глибина проколу 1,8мм
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 4000 штука
Період постачання до 07.02.2025
Місце постачання 07301, Україна, Київська область, Вишгород, вул. Кургузова,1 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП Йокало Юлія Олександрівна
Початкова пропозиція 16 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
16 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
21.01.2025 15:24
Відповіді на вимоги 4
Документи 3
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДЛАБМАРКЕТ»
Початкова пропозиція 17 999.97 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
17 999.97 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
21.01.2025 15:24
Відповіді на вимоги 4
Документи 1
Скарги 0
ФОП "МАЛЄЄВ ВОЛОДИМИР АНАТОЛІЙОВИЧ"
Початкова пропозиція 20 030.40 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
20 030.40 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 4
Документи 2
Скарги 0
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ Кучеренко Ганна Олександрівна
Початкова пропозиція 22 600.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
22 600.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 4
Документи 1
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛЛА"
Початкова пропозиція 23 200.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
23 200.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 4
Документи 1
Скарги 0
ФОП ВАСЬКІВ ЮРІЙ ЛЮБОМИРОВИЧ
Початкова пропозиція 23 800.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
23 800.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 4
Документи 1
Скарги 0
ТОВ "ВОК - Медіка Груп"
Початкова пропозиція 25 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
25 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 4
Документи 2
Скарги 0
ФОП "ПОЗНЯКОВА ОЛЕНА ПЕТРІВНА"
Початкова пропозиція 26 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
26 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 4
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 8c0ca2c364084ef8b35a521ba779e1a8
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-16-014847-a-b2
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДЛАБМАРКЕТ»
Дані про підписанта Постачальника: Єресковська Ніна Вікторівна, medlabmarket@ukr.net, 380950271237, UA943348510000000026006266756, Статуту, директор
Номер договору: 25
Сума договору: 17 999.97 UAH з ПДВ
Сума договору: 16 822.40 UAH без ПДВ
Період дії договору: 23.01.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 23.01.2025 10:30
Статус:
Підписаний
pdf
Дог_25_ТОВ Медлабмаркет.pdf
p7s
sign.p7s