• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з поточного ремонту по заходам з усунення аварій в бюджетній установі (внутрішніх мереж водовідведення) в Комунальному закладі дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №127 Криворізької міської ради, за адресою: 50102, м. Кривий Ріг, вул. Гірників, 12

Завершена

95 912.61 UAH з ПДВ
Номер: aa99597f7b9643dfad6d6cc4540dc2b3
Внутрішній номер закупівлі: 24054092
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-16-014037-a   
Замовник: Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради
Контактна особа: Кім Ольга Радіонівна +380989611973 romashhka2017@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування: Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до14.02.2024. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 4 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника виникла необхідність у закупівлі нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 4 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. У зв’язку з виникненням необхідності здійснити Послуги з поточного ремонту по заходам з усунення аварій в бюджетній установі (внутрішніх мереж водовідведення) в Комунальному закладі дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №127 Криворізької міської ради, за адресою: 50102, м. Кривий Ріг, вул. Гірників, 12, за кодом ДК 021:2015: 45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи.
Очікувана вартість: 95 912.61 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з поточного ремонту по заходам з усунення аварій в бюджетній установі (внутрішніх мереж водовідведення) в Комунальному закладі дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №127 Криворізької міської ради, за адресою: 50102, м. Кривий Ріг, вул. Гірників, 12
Код ДК 021:2015: 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Кількість 1 послуга
Період постачання 16.01.2025 - 20.01.2025
Місце постачання 50026, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Головня Наталія Антонівна
Ціна пропозиції 95 912.61 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
16.01.2025 15:41
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 60d006843f934015ba30ee6322180626
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-16-014037-a-b1
Постачальник: ФОП Головня Наталія Антонівна
Номер договору: ПД-56
Сума договору: 95 912.61 UAH без ПДВ
Період дії договору: 16.01.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 16.01.2025 00:00
Статус:
Виконаний
Договір
Договір
Додаток №1
Додаток №1
Додаток №1
Додаток №1
Додаток №1
Додаток №2
Листи з комерційними пропозиціями щодо розрахунку середньори...
p7s
sign.p7s