-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Реєстраційні журнали
Завершена
2 930.00
UAH без ПДВ
Номер:
72ea2a8f18cc4684bdfba2f36282821f
Внутрішній номер закупівлі:
24053416
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-01-16-013310-a
Замовник:
СТАРОВІРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
×
-
Код ЄДРПОУ:
04398092
-
Адреса:
63251, Україна, Харківська область, Берестинський район, село Старовірівка, вул. Центральна, будинок 60
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Оксана Чернова +380505868209 staroverovkass@ukr.net https://starovirivska-gromada.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015:
22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журналиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Очікувана вартість:
2 930.00 UAH без ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Журнал реєстрації адміністративних послуг (м'яка обкладинка, 50 листів)
Кількість
2 штука
Період постачання
16.01.2025 - 31.03.2025
Місце постачання
63251, Україна, Харківська область, Берестинський район, село Старовірівка, вулиця Центральна,будинок 60
На карті
Журнал реєстрації запитів про доступ до публічної інформації (м'яка обкладинка, 50 листів)
Кількість
1 штука
Період постачання
16.01.2025 - 31.03.2025
Місце постачання
63251, Україна, Харківська область, Берестинський район, село Старовірівка, вулиця Центральна,будинок 60
На карті
Журнал реєстрації заяв документів для призначення соціальної допомоги (м'яка обкладинка, 50 листів)
Кількість
8 штука
Період постачання
16.01.2025 - 31.03.2025
Місце постачання
63251, Україна, Харківська область, Берестинський район, село Старовірівка, вулиця Центральна,будинок 60
На карті
Книга наказів з кадрових питань (м'яка обкладинка, 50 листів)
Кількість
2 штука
Період постачання
16.01.2025 - 31.03.2025
Місце постачання
63251, Україна, Харківська область, Берестинський район, село Старовірівка, вулиця Центральна,будинок 60
На карті
Книга наказів з основної діяльності (м'яка обкладинка, 50 листів)
Кількість
1 штука
Період постачання
16.01.2025 - 31.03.2025
Місце постачання
63251, Україна, Харківська область, Берестинський район, село Старовірівка, вулиця Центральна,будинок 60
На карті
Книга реєстрації наказів (м'яка обкладинка, 50 листів)
Кількість
2 штука
Період постачання
16.01.2025 - 31.03.2025
Місце постачання
63251, Україна, Харківська область, Берестинський район, село Старовірівка, вулиця Центральна,будинок 60
На карті
Книга обліку розрахунків з організаціями та особами (тверда обкладинка, 100 листів)
Кількість
1 штука
Період постачання
16.01.2025 - 31.03.2025
Місце постачання
63251, Україна, Харківська область, Берестинський район, село Старовірівка, вулиця Центральна,будинок 60
На карті
Журнал реєстрації виданих довідок (м'яка обкладинка, 50 листів)
Кількість
2 штука
Період постачання
16.01.2025 - 31.03.2025
Місце постачання
63251, Україна, Харківська область, Берестинський район, село Старовірівка, вулиця Центральна,будинок 60
На карті
Книга реєстрації заяв фізичних осіб (м'яка обкладинка, 50 листів)
Кількість
2 штука
Період постачання
16.01.2025 - 31.03.2025
Місце постачання
63251, Україна, Харківська область, Берестинський район, село Старовірівка, вулиця Центральна,будинок 60
На карті
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФРОЛОВ СЕРГІЙ ЄВГЕНОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
2595815659
-
Контактна особа:
+80662253585
-
Адреса:
62461, Україна, Харківська область, Харківський р-н місто Південне, УЧ. ГОСП. 1 ТРАВНЯ будинок 3
Ціна пропозиції
2 930.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
16.01.2025 15:23
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
51d15dcab8e141dabe0387ba92b75ed0
Ідентифікатор договору:
UA-2025-01-16-013310-a-b1
Постачальник:
ФРОЛОВ СЕРГІЙ ЄВГЕНОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
2595815659
-
Адреса:
62461, Україна, Харківська область, Харківський р-н місто Південне, УЧ. ГОСП. 1 ТРАВНЯ будинок 3
Номер договору:
договір №07
Сума договору:
2 930.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю:
Журнал реєстрації адміністративних послуг (м'яка обкладинка, 50 листів): 135.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації запитів про доступ до публічної інформації (м'яка обкладинка, 50 листів): 135.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації заяв документів для призначення соціальної допомоги (м'яка обкладинка, 50 листів): 135.00000 UAH без ПДВ
Книга наказів з кадрових питань (м'яка обкладинка, 50 листів): 135.00000 UAH без ПДВ
Книга наказів з основної діяльності (м'яка обкладинка, 50 листів): 135.00000 UAH без ПДВ
Книга реєстрації наказів (м'яка обкладинка, 50 листів): 135.00000 UAH без ПДВ
Книга обліку розрахунків з організаціями та особами (тверда обкладинка, 100 листів): 280.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації виданих довідок (м'яка обкладинка, 50 листів): 110.00000 UAH без ПДВ
Книга реєстрації заяв фізичних осіб (м'яка обкладинка, 50 листів): 135.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації запитів про доступ до публічної інформації (м'яка обкладинка, 50 листів): 135.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації заяв документів для призначення соціальної допомоги (м'яка обкладинка, 50 листів): 135.00000 UAH без ПДВ
Книга наказів з кадрових питань (м'яка обкладинка, 50 листів): 135.00000 UAH без ПДВ
Книга наказів з основної діяльності (м'яка обкладинка, 50 листів): 135.00000 UAH без ПДВ
Книга реєстрації наказів (м'яка обкладинка, 50 листів): 135.00000 UAH без ПДВ
Книга обліку розрахунків з організаціями та особами (тверда обкладинка, 100 листів): 280.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації виданих довідок (м'яка обкладинка, 50 листів): 110.00000 UAH без ПДВ
Книга реєстрації заяв фізичних осіб (м'яка обкладинка, 50 листів): 135.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору:
16.01.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання:
16.01.2025 15:17
Статус:
Підписаний