• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Реєстраційні журнали

Завершена

2 930.00 UAH без ПДВ
Номер: 72ea2a8f18cc4684bdfba2f36282821f
Внутрішній номер закупівлі: 24053416
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-16-013310-a   
Замовник: СТАРОВІРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Контактна особа: Оксана Чернова +380505868209 staroverovkass@ukr.net https://starovirivska-gromada.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журналиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 2 930.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Журнал реєстрації адміністративних послуг (м'яка обкладинка, 50 листів)
Код ДК 021:2015: 22813000-2 Бухгалтерські книги
Кількість 2 штука
Період постачання 16.01.2025 - 31.03.2025
Місце постачання 63251, Україна, Харківська область, Берестинський район, село Старовірівка, вулиця Центральна,будинок 60 На карті
Журнал реєстрації запитів про доступ до публічної інформації (м'яка обкладинка, 50 листів)
Код ДК 021:2015: 22813000-2 Бухгалтерські книги
Кількість 1 штука
Період постачання 16.01.2025 - 31.03.2025
Місце постачання 63251, Україна, Харківська область, Берестинський район, село Старовірівка, вулиця Центральна,будинок 60 На карті
Журнал реєстрації заяв документів для призначення соціальної допомоги (м'яка обкладинка, 50 листів)
Код ДК 021:2015: 22813000-2 Бухгалтерські книги
Кількість 8 штука
Період постачання 16.01.2025 - 31.03.2025
Місце постачання 63251, Україна, Харківська область, Берестинський район, село Старовірівка, вулиця Центральна,будинок 60 На карті
Книга наказів з кадрових питань (м'яка обкладинка, 50 листів)
Код ДК 021:2015: 22813000-2 Бухгалтерські книги
Кількість 2 штука
Період постачання 16.01.2025 - 31.03.2025
Місце постачання 63251, Україна, Харківська область, Берестинський район, село Старовірівка, вулиця Центральна,будинок 60 На карті
Книга наказів з основної діяльності (м'яка обкладинка, 50 листів)
Код ДК 021:2015: 22813000-2 Бухгалтерські книги
Кількість 1 штука
Період постачання 16.01.2025 - 31.03.2025
Місце постачання 63251, Україна, Харківська область, Берестинський район, село Старовірівка, вулиця Центральна,будинок 60 На карті
Книга реєстрації наказів (м'яка обкладинка, 50 листів)
Код ДК 021:2015: 22813000-2 Бухгалтерські книги
Кількість 2 штука
Період постачання 16.01.2025 - 31.03.2025
Місце постачання 63251, Україна, Харківська область, Берестинський район, село Старовірівка, вулиця Центральна,будинок 60 На карті
Книга обліку розрахунків з організаціями та особами (тверда обкладинка, 100 листів)
Код ДК 021:2015: 22813000-2 Бухгалтерські книги
Кількість 1 штука
Період постачання 16.01.2025 - 31.03.2025
Місце постачання 63251, Україна, Харківська область, Берестинський район, село Старовірівка, вулиця Центральна,будинок 60 На карті
Журнал реєстрації виданих довідок (м'яка обкладинка, 50 листів)
Код ДК 021:2015: 22813000-2 Бухгалтерські книги
Кількість 2 штука
Період постачання 16.01.2025 - 31.03.2025
Місце постачання 63251, Україна, Харківська область, Берестинський район, село Старовірівка, вулиця Центральна,будинок 60 На карті
Книга реєстрації заяв фізичних осіб (м'яка обкладинка, 50 листів)
Код ДК 021:2015: 22813000-2 Бухгалтерські книги
Кількість 2 штука
Період постачання 16.01.2025 - 31.03.2025
Місце постачання 63251, Україна, Харківська область, Берестинський район, село Старовірівка, вулиця Центральна,будинок 60 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФРОЛОВ СЕРГІЙ ЄВГЕНОВИЧ
Ціна пропозиції 2 930.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
16.01.2025 15:23
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 51d15dcab8e141dabe0387ba92b75ed0
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-16-013310-a-b1
Постачальник: ФРОЛОВ СЕРГІЙ ЄВГЕНОВИЧ
Номер договору: договір №07
Сума договору: 2 930.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Журнал реєстрації адміністративних послуг (м'яка обкладинка, 50 листів): 135.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації запитів про доступ до публічної інформації (м'яка обкладинка, 50 листів): 135.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації заяв документів для призначення соціальної допомоги (м'яка обкладинка, 50 листів): 135.00000 UAH без ПДВ
Книга наказів з кадрових питань (м'яка обкладинка, 50 листів): 135.00000 UAH без ПДВ
Книга наказів з основної діяльності (м'яка обкладинка, 50 листів): 135.00000 UAH без ПДВ
Книга реєстрації наказів (м'яка обкладинка, 50 листів): 135.00000 UAH без ПДВ
Книга обліку розрахунків з організаціями та особами (тверда обкладинка, 100 листів): 280.00000 UAH без ПДВ
Журнал реєстрації виданих довідок (м'яка обкладинка, 50 листів): 110.00000 UAH без ПДВ
Книга реєстрації заяв фізичних осіб (м'яка обкладинка, 50 листів): 135.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 16.01.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 16.01.2025 15:17
Статус:
Підписаний