-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з централізованого водопостачання
Завершена
1 565 070.48
UAH з ПДВ
Номер:
2c8c0c7b394c4dbead70b860673e4707
Внутрішній номер закупівлі:
24051247
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2025-01-16-011134-a
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. АКАД. О.І. ЮЩЕНКА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
01982264
-
Адреса:
21037, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛИЦЯ ПИРОГОВА, будинок 109
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Щучкіна Ірина 380432507925 vokpl.zakupivli9@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
65110000-7 Розподіл водиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування умови застосування:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 08.02.2025р.
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 5 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період до кінця 2025 року.
Відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 1 Закону України «Про природні монополії» від 20.04.2000 р. № 1682-ІИ (далі - ЗУ «Про природні монополії») природна монополія — стан товарного ринку, при якому задоволення попиту на цьому ринку є більш ефективним за умови відсутності конкуренції внаслідок технологічних особливостей виробництва (у зв'язку з істотним зменшенням витрат виробництва на одиницю товару в міру збільшення обсягів виробництва), а товари (послуги), що виробляються суб'єктами природних монополій, не можуть бути замінені у споживанні іншими товарами (послугами), у зв'язку з чим попит на цьому товарному ринку менше залежить від зміни цін на ці товари (послуги), ніж попит на інші товари (послуги) (далі — товари).
Відповідно до частини 2 статті 5 ЗУ «Про природні монополії» Зведений перелік суб’єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства, що формуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а в інших сферах, в яких діють суб’єкти природних монополій, — національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначених комісій.
Порядком складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій, що затверджений розпорядженням Антимонопольного комітету України 28.11.2012 р. № 874-р, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 19.12.2012 р. за № 2119/22431, зокрема, встановлено, що Зведений перелік суб’єктів природних монополій розміщується щомісяця до 20 числа на офіційному вебсайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua) — https://amcu.gov.ua/.
Відповідно до постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, «Про затвердження Порядку складання та ведення НКРЕКП реєстру суб’єктів природних монополій» від 19.10.2017 р. № 1268 реєстр суб’єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, складає та веде Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
Внесення до Реєстру відомостей про суб'єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сферах централізованого водопостачання та водовідведення, транспортування теплової енергії відповідно до ліцензій, виданих обласними, Київською міською державними адміністраціями, здійснюється на підставі інформації, наданої до НКРЕКП обласними, Київською міською державними адміністраціями за формою, наведеною в додатку 2 до цього Порядку, не пізніше 5 числа кожного місяця.
Відомості щодо суб'єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, вносяться НКРЕКП до Реєстру станом на останнє число звітного місяця. Реєстр розміщується щомісяця не пізніше 7 числа на офіційному вебсайті НКРЕКП (http://www.nerc.gov.ua/), відомості з якого щомісяця до 10 числа на електронних та паперових носіях подаються до Антимонопольного комітету України.
Відповідно до інформації зведеного переліку суб’єктів природних монополій, розміщеного на офіційному вебсайті Антимонопольного комітету України, встановлено, що КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЯОБЛВОДОКАНАЛ" (03339012) включено до зведеного переліку суб’єктів природних монополій в межах місцезнаходження замовника, а саме у Вінницькій області на ринку централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, займаючи монопольне становище.
Згідно з Реєстром суб'єктів природних монополій у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та централізованого водовідведення КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЯОБЛВОДОКАНАЛ" (03339012) включено до Реєстру суб'єктів природних монополій у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та централізованого водовідведення на ринку централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, який розміщено на офіційному вебсайті НКРЕКП (http://www.nerc.gov.ua/).
Таким чином, "ВІННИЦЯОБЛВОДОКАНАЛ" (03339012), займає монопольне становище на ринку щодо централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, та як наслідок, на ринку відсутня конкуренція з технічних причин.
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі водопостачання та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 5 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у формі цього файлу «Обґрунтування підстави».
Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження):
1. Зведений реєстр суб’єктів природних монополій станом на 30.11.2024 року.
2. Реєстр суб’єктів природних монополій станом на 31.12.2024 року.
Очікувана вартість:
1 565 070.48 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з централізованого водопостачання
Кількість
42580 метр кубічний
Період постачання
01.01.2025 - 31.12.2025
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Комунальне підприємство "Вінницяоблводоканал"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03339012
-
Контактна особа:
Дмитро КІСТІОН 380432618934
-
Адреса:
21022, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Київська, 173
Ціна пропозиції
1 565 070.48 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
16.01.2025 14:32
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
e5518d88bf734563848af2fc1b9db1b9
Ідентифікатор договору:
UA-2025-01-16-011134-a-a1
Постачальник:
Комунальне підприємство "Вінницяоблводоканал"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03339012
-
Адреса:
21022, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Київська, 173
Номер договору:
326В/45
Сума договору:
1 565 070.48 UAH з ПДВ
Сума договору:
1 304 225.40 UAH без ПДВ
Період дії договору:
16.01.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання:
16.01.2025 00:00
Статус:
Підписаний