• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

код ДК 021-2015 – 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (33124131-2 Індикаторні смужки) (53305 Глюкоза IVD (діагностика in vitro), набір, йон- селективні електроди)

Поставка товару здійснюється за адресою: м. Запоріжжя, вул. Токмацька (Тамбовська), 6, за рахунок Продавця. Строк поставки товару - однією партією протягом 2 днів з дати надання заявки Замовником, але у будь якому разі не пізніше 31 січня 2025 року включно. Передача товару повинна здійснюватися уповноваженій особі Покупця, на складі Покупця. Всі розвантажувальні та завантажувальні роботи здійснюються Продавцем за власний рахунок. Товар повинен постачатися Покупцю у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні та відповідає установленим стандартам. Маркування - згідно діючих ТУ та ДСТУ. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою. Кожна партія товару, під час поставки, буде супроводжуватись документами, що підтверджують їх якість (копії декларацій відповідності з додатками, копії сертифікатів відповідності (для стерильної продукції), копії сертифікатів якості (паспортів), копії інструкцій з застосування, або інших документів, які підтверджують якість запропонованого товару) із зазначенням даних, що вимагаються чинним законодавством України; – гарантія якості товару діє протягом строку, встановленого виробником товару та вказаного на упаковці товару; – на упаковці повинна бути зазначена дата виробництва та термін придатності; – термін придатності не менше 80 % від загального терміну придатності, визначеного виробником; – товар повинен передаватися в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару, збереження його якості під час транспортування згідно з правилами перевезення відповідної категорії; – при наявності браку упаковки, порушення цілісності товарів проводиться заміна якісним товаром протягом 2 (двох) днів. Товар повинен мати завірені підписом та печаткою Продавця (у разі наявності) копії декларацій відповідності з додатками, в яких зазначено предмет закупівлі — для медичних виробів, які пройшли процедуру оцінки відповідно до Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 754, копії інструкцій з застосування, або інших документів, які підтверджують якість запропонованого товару та відповідність технічним характеристикам, що вимагає Покупець. Якість товару повинна відповідати вимогам нормативних актів України. Продавець повинен мати відповідний дозвіл на види діяльності, здійснювані при виконанні зобов’язань.

Завершена

189 300.00 UAH з ПДВ
Номер: e33453325c2641c192d9a8ce0030b2b6
Внутрішній номер закупівлі: 24043364
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-16-003228-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради
Контактна особа: Каріна Ткаченко +380612246921 byxsmd@gmail.com http://www.smp.zp.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнанняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 189 300.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 16.01.2025 10:35 - 21.01.2025 06:00
Період кваліфікації: 21.01.2025 06:00 - 21.01.2025 08:03
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Тест-смужки Easy Touch для глюкометра
Код ДК 021:2015: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Кількість 15000 штука
Період постачання до 31.01.2025
Місце постачання 69057, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Токмацька (Тамбовська), будинок 6 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФІ-МЕД"
Початкова пропозиція 164 031.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
164 031.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
21.01.2025 08:03
Відповіді на вимоги 6
Документи 1
Пропозиція
ТОВ "ПВКП ВАЛЛЕНТА"
Початкова пропозиція 169 809.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
169 809.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 6
Документи 2
Пропозиція
ФОП "МАКАРЕНКО ЛАРИСА ОЛЕКСІЇВНА"
Початкова пропозиція 173 250.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
173 250.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 6
Документи 2
Пропозиція
ТОВ "Ронамед"
Початкова пропозиція 178 020.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
178 020.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 6
Документи 2
Пропозиція
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ Кучеренко Ганна Олександрівна
Початкова пропозиція 179 700.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
179 700.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 6
Документи 1
Пропозиція
ТОВ "МАРКЕТПРОМ"
Початкова пропозиція 180 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
180 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 6
Документи 3
Пропозиція
ФОП "Ромазанов Данило Романович"
Початкова пропозиція 180 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
180 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 6
Документи 2
Пропозиція

Контракти

Номер: ff70910ab3ad41abba5e2722fe718b78
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-16-003228-a-c1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФІ-МЕД"
Дані про підписанта Постачальника: Наталія ВОШТА, sofimed.ltd2018@gmail.com, 380662687541, UA453348510000000026003117660, Наказу , Директор комерційний
Номер договору: СФ08/2025
Сума договору: 164 031.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 153 300.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 24.01.2025 00:00 - 30.06.2025 00:00
Дата підписання: 24.01.2025 16:00
Статус:
Виконаний
pdf
сф 08-2025 від 24.01.2025 тест смужки.pdf
p7s
sign.p7s