• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Тест-смужки для напівавтоматичного якісного експрес аналізу сечі на 11 параметрів (прилади: LabAnalyt-50,LabAnalyt-180,LabAnalyt-500,LabAnalyt-В/С/US-500 АІ) №100, Тести швидкі для визначення інфекційних захворювань, Тести швидкі для визначення інфекційних захворювань, Тести швидкі для визначення інфекційних захворювань, Тест-смужки до глюкометра, Тест-смужки до глюкометра, Тест-смужки до глюкометра

Тест-смужки для вимірювання глюкози в крові Accu-Chek Performa,- 4000шт; Тест-смужка для моніторингу рівня глюкози в крові FINETEST – 4000шт.; Тест-смужка для моніторингу рівня глюкози в крові ONE TOUCH ULTRA -100шт. Тест для виявлення Гепатиту В (HBsAg) (тест-касета) -200шт; Тест для виявлення Гепатиту С (HCV) (тест-касета )– 200шт.; Тест на для виявлення ВІЛ 1/2 (HIV 1/2) (тест-касета) -200шт. Тест-смужки для напівавтоматичного якісного експрес аналізу сечі на 11 параметрів (прилади,LabAnalyt-180) -2000шт. 1.Товар, що пропонується Учасником повинен бути зареєстрованим в Україні. Учасник несе відповідальність за якість та кількість поставленого товару, своєчасність поставки, та надає всі необхідні супровідні документи на кожну партію товару (копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (сертифікат відповідності/якості (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації); декларація про відповідність медичних виробів вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами). 2. Вимоги до тари та упаковки: тара та упаковка повинна відповідати вимогам, встановленим до даного виду товару і захищати його від пошкоджень, псування під час перевезення Товар, що поставляється повинен бути цілим, новим, таким, що не був у використанні в т.ч. в якості демонстраційного зразку та не експонувався на виставках, без пошкоджень заводської упаковки та її змісту, мати відповідне маркування. Учасник повинен забезпечувати належні умови зберігання та транспортування товару. Товар, отриманий розпакованим або у неналежній упаковці, має бути замінений Постачальником за власний рахунок впродовж 3 календарних днів з дати постачання. 3.Товар поставляється за рахунок і транспортом постачальника в кількості та в переліку згідно заявки, на адресу Замовника 4.Оплата вартості товару безготівковим шляхом на рахунок постачальника протягом 5 банківських днів з моменту фактичного отримання товару.Залишковий термін придатності медичних виробів для діагностики на момент постачання повинен становити не менше 12 міс від загального терміну їх зберігання, встановленого в інструкції по використанню

Завершена

127 940.00 UAH з ПДВ
Номер: d35a40da6808496d8b2eb7d1ebc7ff08
Внутрішній номер закупівлі: 24021989
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-14-016363-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Шосткинський міський центр первинної медико - санітарної допомоги" Шосткинської міської ради
Контактна особа: Шило Євгенія Костянтинівна +380544940061 evgeshanik@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнанняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 127 940.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 14.01.2025 21:35 - 17.01.2025 00:00
Період кваліфікації: 17.01.2025 00:00 - 17.01.2025 15:53
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Тест-смужки для напівавтоматичного якісного експрес аналізу сечі на 11 параметрів (прилади: LabAnalyt-50,LabAnalyt-180,LabAnalyt-500,LabAnalyt-В/С/US-500 АІ) №100
Код ДК 021:2015: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Кількість 2000 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 41100, Україна, Сумська область, місто Шостка, вулиця Свободи,14 На карті
Тести швидкі для визначення інфекційних захворювань
Код ДК 021:2015: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Кількість 200 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 41100, Україна, Сумська область, місто Шостка, вулиця Свободи,14 На карті
Тести швидкі для визначення інфекційних захворювань
Код ДК 021:2015: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Кількість 200 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 41100, Україна, Сумська область, місто Шостка, вулиця Свободи,14 На карті
Тести швидкі для визначення інфекційних захворювань
Код ДК 021:2015: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Кількість 500 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 41100, Україна, Сумська область, місто Шостка, вулиця Свободи,14 На карті
Тест-смужки до глюкометра
Код ДК 021:2015: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Кількість 4000 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 41100, Україна, Сумська область, місто Шостка, вулиця Свободи,14 На карті
Тест-смужки до глюкометра
Код ДК 021:2015: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Кількість 4000 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 41100, Україна, Сумська область, місто Шостка, вулиця Свободи,14 На карті
Тест-смужки до глюкометра
Код ДК 021:2015: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Кількість 100 штука
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 41100, Україна, Сумська область, місто Шостка, вулиця Свободи,14 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП Радзієвська Марина Олегівна
Початкова пропозиція 98 234.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
98 234.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
17.01.2025 15:53
Відповіді на вимоги 56
Документи 3
Скарги 0
ФОП "БІЛОКУР НАДІЯ МИКОЛАЇВНА"
Початкова пропозиція 101 788.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
101 788.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 56
Документи 3
Скарги 0
ФОП "МАКАРЕНКО ЛАРИСА ОЛЕКСІЇВНА"
Початкова пропозиція 109 080.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
109 080.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 56
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: 438e76fd68884484b3fccf8976e1e065
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-14-016363-a-a1
Постачальник: ФОП Радзієвська Марина Олегівна
Дані про підписанта Постачальника: ФОП Радзієвська Марина Олегівна, m.o.radzievska@gmail.com, +380984235888, UA123348510000000026004244424, Виписка з ЄДР, ФОП
Номер договору: №17
Сума договору: 98 234.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 20.01.2025 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 20.01.2025 00:00
Статус:
Підписаний
договір
p7s
sign.p7s