• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги із забезпечення харчування дітей пільгових категорій Ямпільського ліцею та Гамаліївської гімназії Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області

Завершена

16 650.00 UAH без ПДВ
Номер: d2ee14e6f872449a940f93b1d7298fa4
Внутрішній номер закупівлі: 24004712
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-13-013495-a   
Замовник: Мурованська сільська рада територіальна громада Львівського району Львівської області
Контактна особа: КОРЕЦЬКА Іванна 380630619788 Tender.murovanska.otg@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування: Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 4 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Відповідно до річного плану на 2025 р. існує потреба у здійсненні закупівлі ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (Лот №1- Послуги із забезпечення харчування пільгових категорій дітей 5-11 класів в Мурованському ліцею Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області; Лот №2 - Послуги із забезпечення харчування пільгових категорій дітей 5-11 класів в Сороки-Львівській гімназії Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області; Лот №3 - Послуги із забезпечення харчування пільгових категорій дітей 5-11 класів в Ямпільському ліцею Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області; Лот №4 - Послуги із забезпечення харчування пільгових категорій дітей 5-11 класів в Гамаліївській гімназії Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області). Так, Замовником торгів 09.01.2025 р. було оголошено відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (№1- Послуги із забезпечення харчування пільгових категорій дітей 5-11 класів в Мурованському ліцею Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області; Лот №2 - Послуги із забезпечення харчування пільгових категорій дітей 5-11 класів в Сороки-Львівській гімназії Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області; Лот №3 - Послуги із забезпечення харчування пільгових категорій дітей 5-11 класів в Ямпільському ліцею Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області; Лот №4 - Послуги із забезпечення харчування пільгових категорій дітей 5-11 класів в Гамаліївській гімназії Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області) (UA-2025-01-09-003352-a). Згідно оголошення про проведення процедури закупівлі кінцевим строком подання тендерних пропозицій є 17.01.2025 р. 01:00 год. Згідно п. 24 Постанови КМУ №1178 Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, мінімальним строком для проведення торгів на закупівлю ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (UA-2025-01-09-003352-a) є 7 днів. Договір про закупівлю згідно п. 49 Постанови КМУ №1178 не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, відтак, враховуючи, що кінцевим строком для подання тендерних пропозицій є 17.01.2025 р., найшвидше, коли Замовник зможе підписати договір, за умови, що закупівля буде проведена без аукціону, є 23.01.2025 р. Варто зазначити, згідно рекомендацій МОН зимові шкільні канікули для дітей тривали до 12.01.2025 р., а отже, станом на сьогодні задля забезпечення харчування пільгових категорій дітей 5-11 класів на період проведення відкритих торгів UA-2025-01-09-003352-a у Замовника виникла нагальна необхідність у здійснені закупівлі ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів згідно пп. 4 п. 13 Постанови №1178. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підпункту 4 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару в разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, Замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у формі розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): 1. Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-01-09-003352-a.
Очікувана вартість: 16 650.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги із забезпечення харчування дітей пільгових категорій Ямпільського ліцею та Гамаліївської гімназії Мурованської сільської ради територіальної громади Львівського району Львівської області
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання 13.01.2025 - 23.01.2025
Місце постачання 81122, Україна, Львівська область, с. Ямпіль, вул.Івана Франка, 71б На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Фізична особа - підприємець Мірка Сергій Богданович
Ціна пропозиції 16 650.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
13.01.2025 18:31
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: aa9a732d8a04466eb55eef4d7e37098d
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-13-013495-a-b1
Постачальник: Фізична особа - підприємець Мірка Сергій Богданович
Номер договору: 7
Сума договору: 16 650.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 13.01.2025 00:00 - 23.01.2025 00:00
Дата підписання: 13.01.2025 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір №7.pdf