• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1 - 4 класів Хриплинської гімназії Івано-Франківської міської ради (аутсорсинг)

Завершена

381 800.00 UAH без ПДВ
Номер: 591590d4f1b544398f7d0a84f9f89538
Внутрішній номер закупівлі: 23999085
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-13-007849-a   
Замовник: Департамент освіти та науки Івано-Франківської міської ради
Контактна особа: Ірина Магас +380342535657 irunatkachuk1980@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчуванняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: Ідентифікатор закупівлі, яку відмінено UA-2024-12-30-010151-a
Очікувана вартість: 381 800.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів 1 - 4 класів Хриплинської гімназії Івано-Франківської міської ради (аутсорсинг)
Код ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування
Кількість 1 послуга
Період постачання 13.01.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 76495, Україна, Івано-Франківська область, с.Хриплин, вулиця Героїв УПА, 2297 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Іванків Володимир Романович
Ціна пропозиції 381 800.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
13.01.2025 14:22
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: eb559278f48b437aa32a68f7ded68056
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-13-007849-a-c1
Постачальник: ФОП Іванків Володимир Романович
Номер договору: 03/2025
Сума договору: 381 800.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 13.01.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 13.01.2025 14:12
Статус:
Підписаний
pdf
Договір №03 2025.pdf