• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з адміністрування (обслуговування) програмного забезпечення «Облік заробітної плати»

Завершена

42 996.00 UAH без ПДВ
Номер: d8cf3d5da0ed472fad109025614a5b73
Внутрішній номер закупівлі: 23998430
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-13-007204-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "СЛУЖБА З ОБСЛУГОВУВАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ БУДІВЕЛЬ ВИКОНАВЧИХ ОРГАНІВ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактна особа: Польська Юлія Ігорівна 0487053806 abvo_tender@omr.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченнямАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 42 996.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Надання інформаційних та консультаційних послуг, визначених предметом даного договору
Код ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість 12 місяць
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 65005, Україна, Одеська область, Одеса, Б.Хмельницького, 66 На карті
Супровід програмного забезпечення з обліку заробітної плати
Код ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість 12 місяць
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 65005, Україна, Одеська область, Одеса, Б.Хмельницького, 66 На карті
Організація бази даних в електронному виді та на бумажних носіях для здачі звітів СПОВ в Пенсійний фонд і форми 1ДФ для надання державній податковій інспекції
Код ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість 12 місяць
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 65005, Україна, Одеська область, Одеса, Б.Хмельницького, 66 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Савчук І.В.
Ціна пропозиції 42 996.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
13.01.2025 13:58
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: e55705919e194457a93af4ac13fa76e7
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-13-007204-a-a1
Постачальник: ФОП Савчук І.В.
Номер договору: 3
Сума договору: 42 996.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Надання інформаційних та консультаційних послуг, визначених предметом даного договору: 947.00000 UAH без ПДВ
Супровід програмного забезпечення з обліку заробітної плати: 1 038.00000 UAH без ПДВ
Організація бази даних в електронному виді та на бумажних носіях для здачі звітів СПОВ в Пенсійний фонд і форми 1ДФ для надання державній податковій інспекції: 1 598.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 13.01.2025 00:00 - 13.01.2025 23:59
Дата підписання: 13.01.2025 13:57
Статус:
Підписаний
p7s
sign.p7s