• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів з водієм.

Завершена

178 374.00 UAH без ПДВ
Номер: 1da19a03e6d64ee38a0c367a20df4b14
Внутрішній номер закупівлі: 23989253
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-10-010822-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємтсво "Центр первинної медико-санітарної допомоги "Русанівка" Дніпровського району м. Києва"
Контактна особа: Осіпов Микита 380980222243 oosipov.nikita@meta.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирівАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: ОБҐРУНТУВАННЯ ПІДСТАВИ для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань: Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги «Русанівка» Дніпровського району м. Києва», м. Київ, вул. Ентузіастів, буд.49 , ЄДРПОУ 01981655. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів з водієм (ДК 021:2015 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів) Вид та ідентифікатор процедури закупівлі (у разі наявності): відкриті торги з урахування Особливостей, UA-2024-12-18-021956-a. Розмір бюджетного призначення:178374,00 гривень. Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Обґрунтування підстави для здійснення: Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 6 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. Обсяг на потреба у закупівлі визначається на підставі планування, а також з урахуванням потреби замовника на період з 07.01.2025 по 31.03.2025 року та відповідно до рішення Київської міської ради від 12 грудня 2024 року № 447/10255 Про внесення змін до міської цільової програми «Підтримка та розвиток галузі охорони здоров’я столиці» на 2024-2025 роки існує потреба у здійсненні Закупівлі. Комунальним некомерційним підприємством «Центр первинної медико-санітарної допомоги «Русанівка» Дніпровського району м. Києва» була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA- UA-2024-12-18-021956-a, 26.12.2024 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається (ID оголошення - UA-2024-12-18-021956-a). При цьому у Замовника існує потреба в Закупівлі. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави». Документи, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження) додається.
Очікувана вартість: 178 374.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів з водієм.
Код ДК 021:2015: 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Кількість 1 послуга
Період постачання 07.01.2025 - 31.03.2025
Місце постачання Україна, м. Київ, вул. Ентузіастів, 49, вул. Ентузіастів, 13а, вул. Митрополита Андрея Шептицького, 5 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
КО "Київмедспецтранс"
Ціна пропозиції 178 374.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
10.01.2025 18:51
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: b6ece06742f04ec8b23cb834a98b96ab
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-10-010822-a-b1
Постачальник: КО "Київмедспецтранс"
Номер договору: 764
Сума договору: 165 955.20 UAH без ПДВ
Період дії договору: 07.01.2025 00:00 - 31.03.2025 00:00
Дата підписання: 07.01.2025 12:00
Статус:
Підписаний
PDF
Договір спец транс.PDF
pdf
мед транс 1.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
мед транс 2.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
ду 3 від 31.03 (2).pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s