• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 1

Сік

5.1. Товар постачається партіями за окремими замовленнями Замовника, виходячи з його фінансових можливостей та виробничих потреб в межах загальної суми цього Договору відповідно до специфікації (додаток № 1 до Договору), що є невід’ємною частиною Договору. 5.1.1. Заявки подаються Замовником Постачальнику за 3 дні до дати поставки письмово або у інший спосіб, зручний для Сторін. Поставка здійснюється за рахунок Постачальника. Заявка на поставку відповідної партії Товару подається Замовником на електронну адресу Постачальника ______________ (чи в месенджері за телефонним номером: через Viber, WhatsApp, Telegram), зазначену в цьому Договорі, з відповідною інформацією. У разі подання заявки Замовником на електронну адресу Постачальника (чи в месенджері за телефонним номером: через Viber, WhatsApp, Telegram) заявка вважається отриманою Постачальником з дати направлення її Замовником на електронну адресу Постачальника. 5.1.2. Поставка товару у заклади освіти, що знаходяться у Сокальській ОТГ, здійснюється кожного тижня з понеділка по п’ятницю до 16:00 год. згідно поданого замовлення. 5.2. Постачальник здійснює поставку транспортом, що спеціально обладнаний для перевезення продуктів харчування, має санітарний паспорт та відповідає іншим вимогам. 5.3. Постачальник повинен поставити Замовнику товар, передбачений цим Договором, якість якого відповідає Державним стандартам України, сертифікатам якості товару та мати належний (не прострочений та такий, який дозволяє використати товар за призначенням у необхідний для Замовника строк) термін реалізації. Термін придатності товару повинен становити не менше 80% загального терміну зберігання. 5.4. При поставці Товару Постачальник зобов’язаний надати сертифікат(-и) якості на товар, що поставляється, а також інші документи, що стосуються товару та підлягають переданню разом з ним відповідно до Договору та законодавства. 5.5. Факт передачі Товару у власність Замовника оформляється Сторонами шляхом підписання видаткової накладної, яка підписується обома Сторонами у момент передачі-приймання Товару. 5.6. Постачальник гарантує, що є власником Товару згідно з Договором, а також що Товар не відчужений, не перебуває під заставою чи арештом та права третіх осіб на нього відсутні; 5.7. Строк поставки товару: з моменту підписання договору та до 31.12.2025 року. 5.8. Місце поставки товару: зазначено у додатку 2 до Договору (адреси поставки товару). 5.9. Упаковка товару повинна відповідати санітарно-гігієнічним нормам. Товар повинен бути спакований Постачальником таким чином, щоб не допустити псування та/або знищення його на період постачання до прийняття Замовником. 5.10. Оцінка якості товару і продовольчої сировини проводиться за зовнішнім виглядом, запахом, смаком, кольором, консистенцією. Вони повинні прийматися лише за наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, повинні відповідати вимогам державних стандартів. 5.11. Якщо товар не відповідає вимогам, визначеним цим Договором, у т. ч. за кількістю, якістю, асортиментом, тарою, упаковкою тощо, приймання товару призупиняється до прибуття представника Постачальника, виклик якого є обов’язковим. Сторони складають Акт про виявлені недоліки, в якому зазначаються недоліки товару та строк усунення таких недоліків, перелік відсутніх документів, порядок одержання Постачальником такого Акта. Постачальник відповідає за недоліки товару, якщо він не доведе, що вони виникли внаслідок порушення Замовником правил користування та/чи зберігання товару, дій третіх осіб, непереборної сили. Будь-які витрати, пов’язані з усуненням недоліків у товарі, несе Постачальник. 5.12. При виявленні Замовником прихованих недоліків товару протягом установленого терміну зберігання, які неможливо було виявити при його отриманні, Замовник зобов’язаний негайно повідомити про це Постачальника та повернути такий товар. Вивіз товару зі складу Замовника здійснюється силами, засобами та за рахунок Постачальника. Прихованими недоліками визнаються такі недоліки, що не могли, бути виявлені при звичайній для такого виду товару перевірці і були виявлені лише в процесі обробки. Сторони складають Акт про приховані недоліки, в якому зазначаються недоліки товару та строк усунення таких недоліків. 5.13. Заміна товару (усунення недоліків) проводиться Постачальником у термін, установлений в Акті про виявлені недоліки (приховані недоліки). 5.14. Після усунення Постачальником недоліків, зазначених в Акті про виявлені недоліки (приховані недоліки), Сторони підписують видаткову накладну відповідно до умов цього Договору. Якщо такі недоліки не усунуті, Замовник після спливу встановленого строку має право повернути товар Постачальнику та не здійснювати оплату за такий товар або вжити інших заходів відповідно до законодавства, у т. ч. відмовитися від виконання цього Договору та вимагати відшкодування збитків, сплати штрафних санкцій. 5.15. У разі відмови від оплати товару у випадку, встановленого пунктом 5.14 цього Договору, Замовник не несе відповідальності за прострочення строку оплати товару. 5.16. Замовник залишає за собою право не оплачувати товар, що не відповідає вимогам щодо якості (розміру, методу зберігання (охолодження/замороження/тощо), свіжості і т.д.). 5.17. Водій цього транспорту, особи, що супроводжують товар у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом. Представник Замовника має право перевіряти наявність санітарного паспорту на транспорт та санітарні книжки водія і інших осіб, що супроводжують товар.

Завершена

448 345.00 UAH з ПДВ
Номер: 4e0be82e752d4096a9a86e2106e07804
Внутрішній номер закупівлі: 23987490
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-10-009067-a   
Замовник: Комунальна установа "Центр з обслуговування закладів освіти" Сокальської міської ради Львівської області
Контактна особа: Палига Ольга Володимирівна 380989656148 centrosvitasokal@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 15320000-7 Фруктові та овочеві сокиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 448 345.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 10.01.2025 15:40 - 15.01.2025 00:00
Період кваліфікації: 15.01.2025 00:00 - 20.01.2025 09:58
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Сік мультифруктовий на основі яблука 100%, без цукру, відновлений, пастеризований, фасування 1л
Код ДК 021:2015: 15320000-7 Фруктові та овочеві соки
Кількість 6500 літр
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 80000, Україна, Львівська область, Сокаль, ВУЛИЦЯ ШАШКЕВИЧА, будинок 86 На карті
Сік грушево-яблучний 100%, без цукру, відновлений, пастеризований, фасування 0,2л
Код ДК 021:2015: 15320000-7 Фруктові та овочеві соки
Кількість 1000 літр
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 80000, Україна, Львівська область, Сокаль, ВУЛИЦЯ ШАШКЕВИЧА, будинок 86 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Привокзальна-М"
Початкова пропозиція 342 500.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
342 500.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
20.01.2025 09:58
Відповіді на вимоги 19
Документи 4
Пропозиція
ФОП СИДОРЕНКО ГАЛИНА ІГОРІВНА
Початкова пропозиція 434 700.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
434 700.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
20.01.2025 09:58
Відповіді на вимоги 19
Документи 2
Пропозиція

Контракти

Номер: b0c3d2b2ba4c40448bc98ecc6a91a82a
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-10-009067-a-c2
Постачальник: ФОП СИДОРЕНКО ГАЛИНА ІГОРІВНА
Дані про підписанта Постачальника: Фізична особа-підприємець Сидоренко Галина Ігорівна, tendersinfo.sydorenko@gmail.com, 380986694961, UA 2433485l0000000026007252372, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР)., Фізична особа-підприємець
Номер договору: 03-12/2301
Сума договору: 434 700.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 23.01.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 23.01.2025 00:00
Статус:
Підписаний
PDF
Файл.PDF
p7s
sign.p7s