• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 1

«М’ясо» (код ДК 021:2015: 15110000-2 м’ясо)

Згідно основних умов договору. 5.1. Передача Товару Покупцю здійснюється протягом одного робочого дня з моменту отримання Продавцем замовлення від Покупця. 5.2. Поставка Товару здійснюється за такими адресами: - Закарпатська область, Ужгородський район, с. Оноківці, вул. Шкільна,1; - Закарпатська область, Ужгородський район, с. Кам’яниця, вул. Добровольців, 10; - Закарпатська область, Ужгородський район, с. Оноківці, вул. Кільцева, 27-29; - Закарпатська область, Ужгородський район, с. Оріховиця, вул. Гагаріна, 9. 5.3. Поставка Товару здійснюється згідно з заявкою Покупця дрібними партіями протягом дії Договору, 2 рази на тиждень з 7.00-8.00 год. Обсяг кожної партії визначається Покупцем залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Покупця. 5.4. Заявка на поставку відповідної партії Товару подається Покупцем у телефонному режимі (вайбер спільноті) або на електронну адресу Продавця _________________ , зазначену в цьому Договорі, з відповідною інформацією. У разі подання заявки Покупцем у телефонному режимі (вайбер спільноті) або на електронну адресу Продавця заявка вважається отриманою Продавцем із дати направлення її Покупцем. 5.5. Продавець зобов’язаний одночасно з Товаром передати Покупцю видаткову накладну та документи, що стосуються Товару та підлягають переданню разом із Товаром відповідно до Договору та нормативно-правових актів. 5.6. Кожна партія Товару повинна супроводжуватись сертифікатами, якісними посвідченнями або іншими документами, що свідчать про якість Товару відповідно до вимог законодавства України та підтверджують відповідність Товару вимогам ДСТУ, зазначеним у специфікації до договору. Продавець разом із кожною партією Товару надає Покупцю накладну на товар, рахунок на оплату. 5.7. Якщо при поставці Товару виявиться, що Товар неякісний або продукція має дефект, Продавець зобов’язаний протягом однієї доби задовольнити претензії Покупця та провести заміну Товару. 5.7.1. Транспортування товару повинно здійснюватися спеціалізованими автотранспорт-ними засобами обладнаними охолоджувальними установками та у відповідності до вимог щодо умов транспортування (ст.44 «Гігієнічні вимоги до транспортних засобів» ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). 5.8. Поставка вважається виконаною після фактичного отримання Покупцем Товару належної якості та кількості, та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Покупець має право відмовитися від прийняття Товару, який не відповідає умовам цього Договору. 6. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН 6.1. Продавець зобов’язується: - постачати Покупцю Товар в кількості, строк та на умовах даного Договору; - забезпечувати дотримання вимог санітарного законодавства України, у тому числі своєчасне проходження санітарної обробки складського приміщення та автотранспорту відповідно до вимог чинного законодавства; - забезпечувати своєчасне проходження медичного огляду персоналу, який контактує з продуктами харчування; - забезпечувати контроль безпечності та якості продукції; - мати впроваджену систему НАССР на свої потужності, як оператор ринку відповідно до діючого законодавства; - забезпечити належне оформлення накладних та супровідних документів на Товар, а також надання Покупцю документів, що підтверджують якість і походження Товару, відповідно до умов цього Договору; - при виконанні своїх зобов’язань керуватися цим Договором та вимогами законодавства України. 6.2. Продавець має право: - знайомитись з документацією або отримувати у Покупця інформацію, необхідну для виконання умов цього Договору; - вимагати від Покупця своєчасної оплати за поставлений Товар; - вимагати від Покупця належного виконання умов цього Договору. 6.3. Покупець зобов'язаний: - прийняти та оплатити поставлений Товар відповідно до умов цього Договору; - при виконанні своїх зобов’язань керуватися цим Договором та вимогами чинного законодавства України. 6.4. Покупець має право: - вимагати від Продавця поставки якісного Товару в кількості і строк, передбачений цим Договором; - ініціювати проведення перевірки продукції на відповідність її якісним властивостям в органах Держпродспоживслужби в Україні, у разі підтвердження неналежної якості продукції Продавець зобов’язаний відшкодувати Покупцю загальні витрати щодо проведення такої перевірки; - вимагати від Продавця належного виконання його обов’язків; - знайомитись з документацією або отримувати у Продавця інформацію та/або документи, необхідні для виконання умов цього Договору; - достроково, в односторонньому порядку, розірвати цей Договір у разі невиконання та/або неналежного виконання зобов’язань Продавцем шляхом направлення письмового повідомлення про це Продавцю; - повернути неякісний Товар Продавцю; - зменшувати обсяг закупівлі Товару та ціну (загальну вартість) цього Договору залежно від реального фінансування видатків Покупця, а також у разі зменшення обсягу споживчої потреби Товару. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору; 6.5. Сторони зобов’язуються: - у випадку неможливості виконання однією із Сторін взятих на себе зобов’язань, попередити про це іншу Сторону у строк, що не перевищує 3 (три) робочих дні з моменту настання таких обставин; 7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН ЗА ПОРУШЕННЯ УМОВ ДОГОВОРУ 7.1. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за цим Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену законом та цим Договором. 7.2. За порушення Продавцем умов цього Договору щодо якості Товарів Продавець сплачує Покупцю штраф у розмірі 20 відсотків вартості неякісних Товарів. 7.3. За непоставку, несвоєчасну поставку або недопоставку Товару, або порушення строку заміни неякісного (невідповідного) Товару на якісний (відповідний) Продавець сплачує Покупцю пеню в розмірі 0,1 % від вартості непоставленого, несвоєчасно поставленого або недопоставленого Товару за кожний день прострочення поставки. У випадку якщо Продавець не поставив обумовлений товар і відмовляється протягом одного дня замінити його на належний Покупець має право в односторонньому порядку відмовитись від цього Договору в повному обсязі. У разі систематичного порушення Продавцем строку поставки (два і більше разів) Покупець має право в односторонньому порядку відмовитись від цього Договору в повному обсязі. 7.4. Штрафні санкції, зазначені в п. 7.2 та п. 7.3 цього Договору, сплачуються Продавцем протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання відповідної вимоги Покупця. 7.5. Покупець не несе відповідальності за затримку бюджетного фінансування та зобов’язується здійснити оплату за Товар згідно з п. 4.1 цього Договору. Сторони погодились, що Покупець звільняється від сплати будь-яких штрафів, пені, стягнень, інших санкцій, тощо стосовно несвоєчасного виконання фінансових зобов’язань за цим Договором, яке викликане затримкою бюджетного фінансування. 7.6. У разі порушення Покупцем строків оплати за цим Договором, яка не пов’язана з затримкою бюджетного фінансування, Покупець сплачує Продавцю пеню в розмірі 0,1 відсотка від суми простроченого платежу за кожний день прострочення, але не більше подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня. 7.7. Оплата штрафних санкцій не звільняє винну Сторону від обов’язку виконати всі свої зобов’язання за цим Договором 7.8. Одностороння відмова від виконання зобов’язань за Договором не допускається, крім випадків, передбачених цим Договором. 7.9. Сторони дійшли взаємної згоди щодо можливості застосування оперативно-господарської санкції, зокрема: відмова від встановлення на майбутнє господарських відносин зі Стороною, яка порушує зобов’язання (п. 4 ч. 1 ст. 236 Господарського кодексу України).

Завершена

737 675.00 UAH з ПДВ
Номер: fb31a01131094237a4603ac7225fbf5a
Внутрішній номер закупівлі: 23953061
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-07-003366-a   
Замовник: Оноківська сільська рада
Контактна особа: Володимир Неймет +380312739844 zakupivli.onok.oth@gmail.com https://onokivska-gromada.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясоАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 737 675.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 07.01.2025 12:45 - 10.01.2025 00:00
Період кваліфікації: 10.01.2025 00:00 - 10.01.2025 10:23
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Філе куряче, охолоджене, ДСТУ 3143
Код ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо
Кількість 2000 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 89412, Україна, Закарпатська область, с.Оноківці, вул. Головна, 59 На карті
Стегно куряче, охолоджене, ДСТУ 3143
Код ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо
Кількість 950 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 89412, Україна, Закарпатська область, с.Оноківці, вул. Головна, 59 На карті
М'якоть без кістки свинна, охолоджена, ДСТУ 4590
Код ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо
Кількість 1600 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 89412, Україна, Закарпатська область, с.Оноківці, вул. Головна, 59 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП Шершун Ярослав Юрійович
Початкова пропозиція 675 140.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
675 140.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
10.01.2025 10:23
Відповіді на вимоги 1
Документи 2
Скарги 0
ФОП НОЖОВА ЖАННА ЛЕОНІДІВНА
Початкова пропозиція 708 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
708 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 13
Документи 2
Скарги 0
ФОП "ЗЕЛЕНЬКО МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ"
Початкова пропозиція 710 250.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
710 250.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 13
Документи 3
Скарги 0
ФОП "МАКОГОН НАДІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА"
Початкова пропозиція 712 690.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
712 690.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 13
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: 2df54ce468b7487caedbda77ba226b89
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-07-003366-a-c1
Постачальник: ФОП Шершун Ярослав Юрійович
Дані про підписанта Постачальника: Шершун Ярослав Юрійович, jaroslav-s@ukr.net, 38-050-5153765, UA 27 300346 00000 26007021555601, Свідоцтво про державну реєстрацію, Фізична особа-підприємець
Номер договору: 6
Сума договору: 675 140.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 13.01.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 13.01.2025 16:35
Статус:
Підписаний
PDF
Договір 6.PDF
p7s
sign.p7s
PDF
ДУ 1 Договір 6.PDF
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s