• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Папір А4

5.1 Продукція має бути поставлена Постачальником Покупцю окремими партіями протягом дії цього Договору за заявками (замовленнями) Покупця, за цінами, найменуванням, у кількості та асортименті, які відповідають зазначеним у Специфікації та виходячи з фінансових можливостей та виробничих потреб Покупця. Заявка (замовлення) подається згідно з п. 12.10 цього Договору. Постачальник підтверджує прийняття замовлення зазначеним вище способом в день її отримання. У разі відсутності підтвердження прийняття замовлення протягом одного дня з дня надіслання, замовлення вважається прийнятим Постачальником з дня наступного за днем надісланням. 5.2 Поставка Продукції здійснюється за адресою вулиця Героїв Маріуполя, буд.35А, м. Кременчук, Полтавська обл., 39623, Україна протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Постачальником авансу на підставі заявки (замовлення) Покупця. 5.3 Поставка Продукції здійснюється згідно з правилами INCOTERMS в редакції 2020 р. на умовах DDP місце поставки визначене п.5.2. Договору. 4.1 Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): 4.1.1 Післяплата в розмірі 100 (сто) відсотків ціни Продукції впродовж 45 (сорок п’ять) календарних днів з моменту отримання Продукції на підставі належно оформлених Постачальником та переданих одночасно з передачею Продукції Покупцю документів: товарно-транспортної накладної (у випадках передбачених законодваством України), видаткової накладної.

Завершена

607 852.59 UAH з ПДВ
Номер: 2587f4e6293f4553b487a311cd571e13
Внутрішній номер закупівлі: 23950072
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-07-000357-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУКВОДОКАНАЛ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Литвак Артем Володимирович 380985365443 kpkvkprocurements@gmail.com http://kvk.pl.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 607 852.59 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 07.01.2025 09:02 - 10.01.2025 10:00
Період кваліфікації: 10.01.2025 10:00 - 13.01.2025 11:27
Умови оплати:
поставка товару - 100%
Умови поставки:
дата подання заявки - 100%
Проект договору: Завантажити

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний, форматний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2881 пачка
Період постачання 20.01.2025 - 31.12.2025
Місце постачання 39623, Україна, Полтавська область, Кременчук, вулиця Героїв Маріуполя, будинок 35А На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Початкова пропозиція 414 864.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
414 864.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
13.01.2025 11:27
Відповіді на вимоги 8
Документи 1
Скарги 0
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альва 2017"
Початкова пропозиція 417 745.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
417 745.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0
ПП "Фирма Принцип"
Початкова пропозиція 422 296.98 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
422 296.98 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 1
Скарги 0
ТОВ "Ромус-Поліграф"
Початкова пропозиція 425 408.46 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
425 408.46 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 1
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР"
Початкова пропозиція 426 272.76 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
426 272.76 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 1
Скарги 0
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
Початкова пропозиція 429 211.38 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
429 211.38 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 3
Скарги 0
ТОВ "АСТЕОН"
Початкова пропозиція 440 793.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
440 793.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 3
Скарги 0
ФОП "ТЮКАЛОВ БОГДАН ВІТАЛІЙОВИЧ"
Початкова пропозиція 454 276.08 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
454 276.08 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: d54b4b3361e8425d92de949b9a7cb31d
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-07-000357-a-c1
Постачальник: ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Дані про підписанта Постачальника: Михайленко Володимир Іванович, tender@ukrpap.com.ua, 380673873633, UA983004650000026007300032219, статут, директор
Номер договору: 15796
Сума договору: 414 864.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 345 720.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір для друку MULTIOFFICE A4, 80 г/м², 500 арк., білий: 144.00000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 15.01.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 15.01.2025 00:00
Договір: Завантажити
Статус:
Підписаний
pdf
Договір №15796 від 15.01.2025 року Папір.pdf
p7s
sign.p7s