• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 1

Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421; Сир кисломолочний

Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421, Сир кисломолочний 9%, ДСТУ 4554 ( розфасування по 0,250 грамів, термін придатності 2 доби - 6400 шт.) 1. Поставка Товару двічі на тиждень транспортом Постачальника за адресами закладів дошкільної освіти, згідно Додатку 2 цього Договору. Поставка товару здійснюється згідно узгодженого із Замовником графіка, починаючи з 07.00 год. і не пізніше 16:00 год. згідно замовлень, дрібнооптовими партіями на адресу закладу освіти (Додаток 2) за заявками уповноважених осіб Замовника. Поставка не пізніше одного дня з моменту одержання відповідної заявки від Замовника. Графік постачання товару може бути змінено в залежності від реальних потреб Замовника. 2. Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, обов’язково повинен надати на електронну адресу замовника: 41860521@ukr.net із зазначенням предмета закупівлі та ідентифікатора закупівлі (у форматі UA-2024-ХХ-ХХ-ХХХХХХ-Y) не пізніше 2 робочих днів з моменту оцінки, наступні документи: - заповнений проект договору, - заповнену специфікацію та відповідні додатки до договору. 3. Умови розрахунку: ДЛЯ НЕПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки, за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної

Завершена

391 150.00 UAH з ПДВ
Номер: 4e3a3a0ea0d44941a9dcdf9123f7d84a
Внутрішній номер закупівлі: 23937091
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-01-03-005222-a   
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЄМІЛЬЧИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактна особа: Наталія Саган +380414921268 41860521@ukr.net http://emilchyn.osv.org.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продуктиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 391 150.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 03.01.2025 15:04 - 08.01.2025 00:00
Період кваліфікації: 08.01.2025 00:00 - 20.01.2025 14:49
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421
Код ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти
Кількість 250 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання
Сир кисломолочний
Код ДК 021:2015: 15540000-5 Сирні продукти
Кількість 1600 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ФОП "ДОБРОВОЛЬСЬКИЙ ОЛЕГ ЮРІЙОВИЧ"
Початкова пропозиція 347 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
347 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
14.01.2025 12:51
Відповіді на вимоги 8
Документи 5
Пропозиція
ФОП "СТАЙОХА ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
Початкова пропозиція 382 700.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
382 700.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
20.01.2025 14:49
Відповіді на вимоги 8
Документи 5
Пропозиція
ФОП "Фільчук Ніна Степанівна"
Початкова пропозиція 391 150.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
391 150.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
20.01.2025 14:49
Відповіді на вимоги 8
Документи 3
Пропозиція

Контракти

Номер: f47da02a7b4f4489ac60fcf4ced66aaf
Ідентифікатор договору: UA-2025-01-03-005222-a-b2
Постачальник: ФОП "Фільчук Ніна Степанівна"
Дані про підписанта Постачальника: Фільчук Ніна Степанівна, filchukns@meta.ua, +380680378226, UA173116470000026002500896564, виписка з ЄДР, ФОП
Номер договору: 18-т
Сума договору: 391 150.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 21.01.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 21.01.2025 15:05
Статус:
Підписаний
pdf
договір 18 т.pdf
p7s
sign.p7s