• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Діловий щоденник, конверти, папки, книга канцелярська, клей, ручки, фарба штемпельна, папір А4

Завершена

10 378.40 UAH без ПДВ
Номер: dbe90111ed374f079a893a148910573d
Внутрішній номер закупівлі: 23909417
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-30-006667-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Тлумацька центральна міська лікарня" Тлумацької міської ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області
Контактна особа: Соловей Ольга Володимирівна 380994169975 solovejola9@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 10 378.40 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Діловий щоденник, конверти, папки, книга канцелярська, клей, ручки, фарба штемпельна,
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 133 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 78000, Україна, Івано-Франківська область, Тлумач, Вулиця Винниченка, будинок 84 На карті
папір А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 34 пачка
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 78000, Україна, Івано-Франківська область, Тлумач, Вулиця Винниченка, будинок 84 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Богайчук Сергій Петрович
Ціна пропозиції 10 378.40 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
30.12.2024 14:36
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: b4cbc6d55b5a43f283d1870911faef26
Ідентифікатор договору: UA-2024-12-30-006667-a-a1
Постачальник: ФОП Богайчук Сергій Петрович
Номер договору: 243
Сума договору: 10 378.40 UAH без ПДВ
Період дії договору: 30.12.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Дата підписання: 30.12.2024 00:00
Статус:
Підписаний