• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Інші енергоносії (Пелети паливні з лушпиння соняшника)

Інші енергоносії (Пелети паливні з лушпиння соняшника): 8мм, ДСТУ 7124; 188,5 т. Переможець закупівлі, пропозиція якого за результатами закупівлі була визначена системою переможною, має протягом 4 годин з моменту визначення його переможцем зв'язатися з Замовником (електронною поштою у вигляді листа в довільній формі) та підтвердити намір укласти договір за результатами закупівлі. У разі відсутності такого підтвердження Замовник може відхилити переможця закупівлі як такого, що відмовився від підписання договору на умовах, визначених Замовником. Постачальник зобов'язується у період з 01.01.2025 по 31.03.2025 року постачати інші енергоносії, а саме: пелети паливні з лушпиння соняшника для закладів освіти та культури Лозуватської сільської ради, а Споживач – прийняти і оплатити товар на умовах Договору. Кількість постачання товарів для кожного окремого закладу зазначена у Додатку 1 до Договору. Обсяги закупівлі Товару можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків та потреб замовника. З метою оплати отриманого за умовами Договору товару, Постачальник надає Замовнику накладну на товар та рахунок. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування протягом 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Всі розрахунки за договором проводяться у безготівковій формі в національній валюті України – гривні. Строк (термін) постачання товару: з 01.01.2025 по 31.03.2025 р. Місце постачання товару: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, Заклади освіти та культури Лозуватської сільської ради, згідно Додатку №1 до Договору. Поставку товару Постачальник здійснює згідно заявок Замовника, які подаються щоп'ятниці на наступний тиждень, будь-яким із засобів електронного зв’язку (телефоном, електронною поштою тощо) протягом дії договору за потребою Замовника. Розвантаження товару здійснює Постачальник своїми силами. Постачальник разом з продукцією надає Замовнику рахунок, накладну на товар (підписується закладом, що отримує товар), сертифікат якості та всю супровідну документацію на кожну партію товару згідно вимог діючого законодавства. Поставка Товару здійснюється з суворим дотриманням асортименту, кількості та якості Товару, в упаковці, яка відповідає характеру Товару та забезпечує його схоронність при перевезенні. Постачальник забезпечує таке пакування Товару, яке повинно забезпечувати неушкодженість Товару під час його транспортування до кінцевого пункту призначення зазначеного у Договорі, проведення вантажно-розвантажувальних робіт щодо Товару та тривалого зберігання товару. Упаковка та маркування Товару, що поставляється за Договором, повинні відповідати вимогам діючих державних стандартів і нормативно-технічної документації на такий Товар. Тара та упаковка Товару повинні бути міцними, чистими, сухими, без стороннього запаху та порушення цілісності. Вартість упаковки та маркування входить до вартості Товару. Упаковка поверненню Постачальнику не підлягає. Зобов'язання Постачальника щодо поставки вважається виконаним, після того, як він передав належної якості Товар, у кількості, визначеній у заявці на конкретну дату, представнику Замовника в місці поставки. Приймання Товару згідно Заявки за кількістю та якістю здійснюється Представником Замовника відповідно до чинного законодавства у присутності уповноваженого Представника Постачальника. Представник Замовника розпочинає приймання Товару згідно Заявки при наявності у Постачальника встановлених нормативно-правовими актами України супровідних документів (або копій документів), що засвідчують його якість і безпеку, дату та місце його виготовлення, примірник товарно-транспортної накладної. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України та Договором. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо). Під час настання цих обставин замовник чи постачальник протягом п’яти робочих днів повідомляє іншу сторону в письмовій формі про такі обставини та їх причину. Замовник або Постачальник продовжує виконувати свої зобов’язання за Договором, наскільки це практично можливо, вживає усі розумні альтернативні засоби виконання Договору. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються уповноваженими на це органами влади або іншими компетентними органами. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків визначених пунктом 19 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

Завершена

1 508 000.00 UAH з ПДВ
Номер: efb272293dab4e29ac3195e71f792e3d
Внутрішній номер закупівлі: 23897872
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-27-011817-a   
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЛОЗУВАТСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Олена Юріївна +380989438079 tender.upravlinnya.osvita@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливоАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 1 508 000.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 27.12.2024 17:20 - 01.01.2025 00:00
Період кваліфікації: 01.01.2025 00:00 - 19.01.2025 18:49
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Пелети паливні з лушпиння соняшника, 8мм, ДСТУ 7124
Код ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо
Кількість 188.5 тонна
Період постачання 01.01.2025 - 31.03.2025
Місце постачання 50000, Україна, Дніпропетровська область, Криворізький район, Заклади освіти та культури Лозуватської сільської ради, згідно Додатку №1 до Договору На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП Прядко Т.В.
Початкова пропозиція 1 243 911.50 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 243 911.50 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
07.01.2025 15:14
Відповіді на вимоги 1
Документи 4
Скарги 0
Приватне підприємство "НАФТОАГРОСЕРВІС"
Початкова пропозиція 1 342 874.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 342 874.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
13.01.2025 10:45
Відповіді на вимоги 3
Документи 4
Скарги 0
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЗАХІДМАРКЕТ"
Початкова пропозиція 1 390 376.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 390 376.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
19.01.2025 18:48
Відповіді на вимоги 3
Документи 4
Скарги 0
ТОВ "ЕНЕРГО ВОСТОК АНТРАЦИТ"
Початкова пропозиція 1 439 763.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 439 763.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
19.01.2025 18:49
Відповіді на вимоги 3
Документи 2
Скарги 0
ФОП КРЮЧКОВ АРТУР ГЕННАДІЙОВИЧ
Початкова пропозиція 1 440 140.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 440 140.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 2
Скарги 0
ФОП " ІГНАТЬЄВ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ "
Початкова пропозиція 1 445 795.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 445 795.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 3
Скарги 0
ФОП Ляшенко Юрій Олександрович
Початкова пропозиція 1 470 300.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 470 300.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 2
Скарги 0
Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРСИ БАТЬКІВЩИНИ"
Початкова пропозиція 1 472 750.50 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 472 750.50 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 2
Скарги 0
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІОЛ ВП"
Початкова пропозиція 1 483 495.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 483 495.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 2
Скарги 0
ФОП Володимир Юхимович Савонюк
Початкова пропозиція 1 485 380.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 485 380.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 2
Скарги 0
ФОП "Чміль Родіон Олександрович"
Початкова пропозиція 1 496 501.50 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
1 496 501.50 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: 5ac7165d6f1a4722b1c522465ebf8084
Ідентифікатор договору: UA-2024-12-27-011817-a-a4
Постачальник: ТОВ "ЕНЕРГО ВОСТОК АНТРАЦИТ"
Дані про підписанта Постачальника: Сливинська Евеліна Юріївна , energo.vostok.antracit@gmail.com, +38095161777, UA293052990000026000046711293, Статуту, Директор
Номер договору: 16
Сума договору: 1 439 763.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 1 199 802.50 UAH без ПДВ
Період дії договору: 23.01.2025 00:00 - 10.03.2025 00:00
Дата підписання: 23.01.2025 11:00
Статус:
Розірваний
pdf
Договір 16 від 23.01.2025.pdf
pdf
ДУ1 дог.16.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
ДУ2 дог.16.pdf
p7s
sign.p7s