• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

какао-порошок, код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 15840000-8 Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби

Постачання продуктів здійснюється на протязі 2025 року у заклади дошкільної освіти Авангардівської селищної ради, що є підпорядкованими закладами Замовника: Авангардівський ЗДО «Берізка», 67806, Одеська область, Одеський район, с-ще Авангард, вул. Добрянського, 26А Авангардівський ЗДО «Мадагаскар», 67806, Одеська область, Одеський район, с-ще Авангард, вул. Європейська, 11 Хлібодарський ЗДО «Берізка», 67667, Одеська область, Одеський район, с-ще Хлібодарське, вул. Маяцька дорога, 23 Товар постачається окремими партіями, в кожен заклад дошкільної освіти, згідно із замовленнями від закладів та в узгоджені з ними терміни (з 07:00 год до 12:00 год щоденно або на наступний день з дня заявки (замовлення)). Замовлення здійснюють підпорядковані заклади самостійно за допомогою повідомлення про необхідний асортимент та кількість товарів засобами електронного зв’язку на електронну адресу Постачальника. Замовлення вважається прийнятим Постачальником у разі надіслання листа-замовлення на електронну адресу Постачальника, що вказана у реквізитах до цього договору. Сторони в праві використовувати додаткові засоби комунікації для замовлення товарів. Доставка до місця призначення, навантаження та розвантаження товару здійснюється Постачальником за його власний рахунок. Постачальник повинен поставити Замовнику товари, якість яких відповідає діючим стандартам та нести повну відповідальність за санітарно - гігієнічний стан тари та автотранспорту по доставці товарів. Товар приймається тільки за наявності супровідних документів (товарно - транспортна накладна, декларація виробника або інший документ, який підтверджує якість), що підтверджують їх походження, безпечність та якість. Постачання продуктів здійснюється у відповідності до наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я від 17.04.2006 N 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах». Розрахунок між Замовником та Постачальником за товар здійснюється у безготівковому порядку, по мірі надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника, протягом 10 робочих днів з моменту підписання видаткових накладних, що підтверджує отримання товару. При повному розрахунку з Постачальником за даним Договором Замовник може вимагати акт звірки взаємних розрахунків. Передбачається можливість відтермінування оплати до 30 календарних днів з дати підписання видаткової накладної.

Завершена

86 973.00 UAH з ПДВ
Номер: ea13eb39ed6f4838b62ac87defd5820f
Внутрішній номер закупівлі: 23896589
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-27-010486-a   
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АВАНГАРДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Баранюк Світлана Анатоліївна 380487972737 AVANGARD_OSVITA@UKR.NET
Класифікатор ДК 021:2015: 15840000-8 Какао; шоколад та цукрові кондитерські виробиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 86 973.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 27.12.2024 15:53 - 01.01.2025 00:00
Період кваліфікації: 01.01.2025 00:00 - 01.01.2025 10:16
Умови оплати:
поставка товару - 100%
Проект договору: Завантажити

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Какао-порошок
Код ДК 021:2015: 15840000-8 Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Кількість 174 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 67806, Україна, Одеська область, смт Авангард, ВУЛИЦЯ ДОБРЯНСЬКОГО, будинок 26А На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
Початкова пропозиція 81 432.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
81 432.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
01.01.2025 10:16
Відповіді на вимоги 1
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: ddc730c89a22413db845a455ebb2a6d4
Ідентифікатор договору: UA-2024-12-27-010486-a-a1
Постачальник: ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
Дані про підписанта Постачальника: Фомина Наталія Георгіївна, tender@utecon.com, +380504151529, UA093071230000026009010092909, Статуту, Директор
Номер договору: 9
Сума договору: 76 752.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 63 960.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 03.01.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 03.01.2025 00:00
Договір: Завантажити
Статус:
Підписаний
pdf
договір 9 какао-порошок.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
дод.угода 1.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
дод.угода 2.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
дод.угода 3.pdf
p7s
sign.p7s