-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Офісне устаткування та приладдя різне
Завершена
5 061.32
UAH з ПДВ
Номер:
4ddea8409da34fb098a262800966ba61
Внутрішній номер закупівлі:
23896158
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2024-12-27-010046-a
Замовник:
ПТМ "КОВЕЛЬТЕПЛО"
×
-
Код ЄДРПОУ:
30514446
-
Адреса:
45006, Україна, Волинська область, Ковель, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРСЬКА, будинок 97, А
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Контактна особа:
Заікін Василь Миколайович 380504382668 urist@kovelteplo.org.ua http://kovelteplo.org.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Умова застосування:
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування:
керуючись вимогами статті 3, 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням підприємства теплових мереж „Ковельтепло” від 19.05.2020 року № 111, а також у зв’язку з наявною потребою в закупівлі товарів, робіт і послуг, керуючись постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022р. № 1178, як об”єкту критичної інфраструктури ( ст. 9 Закону України „Про критичну інфраструктуру” від 16.11.2021р. №1882-ХІ ) з метою організації закупівлі за предметом закупівлі ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне , враховуючи очікувану вартість предмета закупівлі 5061 грн. 32 коп. з ПДВ та керуючись ч. 2 ст. 4 Закону необхідно укласти прямий договір на закупівлю Офісного устаткування та приладдя різного ( головна книга – 2 шт, календар перекидний - 30 шт, книга обліку – 10 шт, коректор – 15 шт) для спрощення та швидкості проведення процедур, для стабільного надання мешканцям міста Ковеля житлово-комунальних послуг.
Очікувана вартість:
5 061.32 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
головна книга
Кількість
2 штука
Період постачання
26.12.2024 - 31.12.2024
Місце постачання
45006, Україна, Волинська область, Ковель, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРСЬКА, будинок 97, А
На карті
календар перекидний
Кількість
30 штука
Період постачання
26.12.2024 - 31.12.2024
Місце постачання
45006, Україна, Волинська область, Ковель, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРСЬКА, будинок 97, А
На карті
книга обліку
Кількість
10 штука
Період постачання
26.12.2024 - 31.12.2024
Місце постачання
45006, Україна, Волинська область, Ковель, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРСЬКА, будинок 97, А
На карті
коректор
Кількість
15 штука
Період постачання
26.12.2024 - 31.12.2024
Місце постачання
45006, Україна, Волинська область, Ковель, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРСЬКА, будинок 97, А
На карті
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕРВІС КАНЦЕЛЯРІЯ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41883308
-
Контактна особа:
Циплюк Володимир Іларіонович 0958704277
-
Адреса:
45601, Україна, Волинська область, с. Липини, Кривоноса Максима, 23 /66
Ціна пропозиції
5 061.32 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
27.12.2024 15:34
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
5608c7089800400a915921b0d8085f98
Ідентифікатор договору:
UA-2024-12-27-010046-a-c1
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕРВІС КАНЦЕЛЯРІЯ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41883308
-
Адреса:
45601, Україна, Волинська область, с. Липини, Кривоноса Максима, 23 /66
Номер договору:
26/12/2024-1
Сума договору:
5 061.32 UAH з ПДВ
Сума договору:
5 061.32 UAH без ПДВ
Період дії договору:
26.12.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання:
26.12.2024 00:00
Статус:
Виконаний