• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Офісне устаткування та приладдя різне

Завершена

5 061.32 UAH з ПДВ
Номер: 4ddea8409da34fb098a262800966ba61
Внутрішній номер закупівлі: 23896158
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-27-010046-a   
Замовник: ПТМ "КОВЕЛЬТЕПЛО"
Контактна особа: Заікін Василь Миколайович 380504382668 urist@kovelteplo.org.ua http://kovelteplo.org.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Умова застосування: Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування умови застосування: керуючись вимогами статті 3, 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням підприємства теплових мереж „Ковельтепло” від 19.05.2020 року № 111, а також у зв’язку з наявною потребою в закупівлі товарів, робіт і послуг, керуючись постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022р. № 1178, як об”єкту критичної інфраструктури ( ст. 9 Закону України „Про критичну інфраструктуру” від 16.11.2021р. №1882-ХІ ) з метою організації закупівлі за предметом закупівлі ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне , враховуючи очікувану вартість предмета закупівлі 5061 грн. 32 коп. з ПДВ та керуючись ч. 2 ст. 4 Закону необхідно укласти прямий договір на закупівлю Офісного устаткування та приладдя різного ( головна книга – 2 шт, календар перекидний - 30 шт, книга обліку – 10 шт, коректор – 15 шт) для спрощення та швидкості проведення процедур, для стабільного надання мешканцям міста Ковеля житлово-комунальних послуг.
Очікувана вартість: 5 061.32 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
головна книга
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штука
Період постачання 26.12.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 45006, Україна, Волинська область, Ковель, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРСЬКА, будинок 97, А На карті
календар перекидний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 30 штука
Період постачання 26.12.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 45006, Україна, Волинська область, Ковель, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРСЬКА, будинок 97, А На карті
книга обліку
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штука
Період постачання 26.12.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 45006, Україна, Волинська область, Ковель, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРСЬКА, будинок 97, А На карті
коректор
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 15 штука
Період постачання 26.12.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 45006, Україна, Волинська область, Ковель, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРСЬКА, будинок 97, А На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕРВІС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Ціна пропозиції 5 061.32 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
27.12.2024 15:34
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 5608c7089800400a915921b0d8085f98
Ідентифікатор договору: UA-2024-12-27-010046-a-c1
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕРВІС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Номер договору: 26/12/2024-1
Сума договору: 5 061.32 UAH з ПДВ
Сума договору: 5 061.32 UAH без ПДВ
Період дії договору: 26.12.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 26.12.2024 00:00
Статус:
Виконаний
PDF
Договір ТзОВ Сервіс канцелярія.PDF
p7s
sign.p7s