• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

медикаменти код за Єдиним закупівельним словником - 33600000-6 - Фармацевтична продукція

Завершена

89 953.06 UAH з ПДВ
Номер: bfe0b1f6cadc41b5ac921353d2632112
Внутрішній номер закупівлі: 23891652
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-27-005463-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я "ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА АПТЕКА №102"
Контактна особа: ОЛЕКСАНДР ТАРАБАН +380992197193 apteka-102@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: Підстава для застосування закупівлі без використання електронної системи закупівель: підпункт 6 пункту 13 постанова № 1178 від 12 жовтня 2022 року (далі - Особливості) Обґрунтування: Відповідно до ст. 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022, зі змінами, (далі – Указ № 64/2022) введено воєнний стан в Україні. Відповідно до пункту 3-7 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” Кабінет Міністрів України своїм рішенням затвердив особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (постанова № 1178 від 12 жовтня 2022 року) (далі - Особливості) В свою чергу пункти 14 та 15 Особливостей передбачають, що закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708. Частиною першою статті 4 Закону передбачено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. При цьому сам Річний план та зміни безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. З метою забезпечення безперебійної потреби КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я “ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА АПТЕКА №102” необхідно затвердити Річний план закупівель на 2024 рік (додається) та оприлюднити його відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”. Відповідно до положень пункту 13 Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: “6) відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений в тендерній документації;” Відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” та Особливостей, Замовником було проведено процедуру відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю медикаменти код за Єдиним закупівельним словником - 33600000-6 - Фармацевтична продукція. Проте, зазначені відкриті торги було автоматично відмінено електронною системою закупівель на підставі підпункту 2 пункту 51 Особливостей у зв’язку з неподанням жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником (ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-10-021432-a). Згідно з підпунктом 6 пункту 13 Особливостей передбачено, що при застосування вказаного підпункту предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений в тендерній документації. На виконання вказаної вимоги Замовник звернувся до ТОВ “БаДМ” (код за ЄДРПОУ 31816235) з пропозицією надати документи та інформацію відповідно до вимог тендерної документації по закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-10-021432-a). Зазначені документи були надані в повному обсязі. Враховуючи вище викладене, здійснено закупівлю по предмету “медикаменти код за Єдиним закупівельним словником - 33600000-6 - Фармацевтична продукція” без використання електронної системи закупівель на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей.
Очікувана вартість: 89 953.06 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
медикаменти код за Єдиним закупівельним словником - 33600000-6 - Фармацевтична продукція
Код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція
Кількість 95 одиниця
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 64501, Україна, Харківська область, селище Сахновщина, вулиця Південновокзальна , будинок 19 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАДМ"
Ціна пропозиції 89 953.06 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
27.12.2024 12:49
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: fc83d610c9b646289095f46bb9de362d
Ідентифікатор договору: UA-2024-12-27-005463-a-a1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАДМ"
Номер договору: 4/12
Сума договору: 84 837.37 UAH з ПДВ
Сума договору: 79 287.26 UAH без ПДВ
Період дії договору: 20.12.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 20.12.2024 12:22
Статус:
Підписаний
pdf
договір412 20122024_compressed.pdf
pdf
Додаткова угода1 25122024_compressed.pdf
p7s
sign.p7s