-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 – 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги з обслуговування акаунтів супутникових комплектів «Starlink»)
Послуги з обслуговування акаунтів супутникових комплектів «Starlink»
Торги відмінено
1 920 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 600.00 UAH
Номер:
b4d4801e4a2940dcbf56a2c95daf6ef5
Внутрішній номер закупівлі:
23878818
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2024-12-26-009390-a
Замовник:
Головне управління Національної поліції у місті Києві
×
-
Код ЄДРПОУ:
40108583
-
Адреса:
01601, Україна, Київська область, Київ, 01601, м. Київ, вул. Володимирська, 15
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Федорищев Артем Юрійович +380442719516 104urz@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
72410000-7 Послуги провайдерівАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Очікувана вартість:
1 920 000.00 UAH з ПДВ
Період уточнення:
26.12.2024 14:24 - 31.12.2024 00:00
Період прийому пропозицій:
26.12.2024 14:24 - 03.01.2025 00:00
Аукціон:
03.01.2025 12:04 - 03.01.2025 12:33
Період кваліфікації:
з 03.01.2025 12:33
Тендерна документація до лоту 1
Інформація про скасування
Номер:
12bd3d74c109447db76d9a9f9a8988c5
Причина скасування:
Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис причини скасування:
Відповідно до пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року (далі – Особливості), Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Уповноваженою особою, під час складання вимог тендерної документації, було допущено помилку у Додатку 1, а саме в переліку документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.
Згідно пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, Переможець торгів на виконання вимоги згідно п. 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) повинен надати таку інформацію: Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача.
Разом з тим, відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації, Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 Особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
Звертаємо увагу, що вищезазначена Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, є у формі відкритих даних та самостійно замовником перевіряється у реєстрі - https://corruptinfo.nazk.gov.ua/.
Також, внаслідок взаємодії ДП «Прозоро» із Національним агентством з питань запобігання корупції, зазначена інформація формується при визначенні переможця закупівлі в електронній системі закупівель.
Вищеописані невідповідності чинному законодавству можуть потягнути негативні наслідки при здійсненні моніторингу ДАСУ по даній закупівлі, результатом якого може стати зобов’язання Замовника розірвати договір про закупівлю, що може бути укладений за результатом торгів.
Окрім цього, уповноваженою особою було виявлено низку інших помилок при оприлюдненні інформації про цю закупівлю, як от помилка в річному плані, де помилково вказано, що закупівля здійснюється за річним планом на 2024 рік, замість 2025 року.
Окрім цього, розділ тендерної документації, що стосується підстав для відміни процедури закупівлі не узгоджується з положеннями пункту 50 Особливостей.
Відтак, уповноваженою особою було встановлено, щодо наявності підстави для відміни відкритих торгів через неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Згідно з пунктом 54 Особливостей, Інформація про відміну відкритих торгів автоматично надсилається всім учасникам процедури закупівлі електронною системою закупівель в день її оприлюднення.
Період оскарження:
15.01.2025 16:59 - 26.01.2025 00:00
Дата опублікування:
15.01.2025 16:59
Дата виконання:
26.01.2025 00:00
Статус:
Виконано
- Лот №1 ₴1 920 000.00 Послуги з обслуговування акаунтів супутникових комплектів «Starlink»