-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
«Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу № 130 м. Миколаєва за адресою: м. Миколаїв, вул. Знаменська, 5 А, в частині заміни вікон та вхідних дверей, як заходи з енергозбереження з усунення аварії в бюджетній установі» Коригування
Завершена
359 298.97
UAH з ПДВ
Номер:
f2187887dc284b5f94a52010d2ae2b2c
Внутрішній номер закупівлі:
23872923
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2024-12-26-003540-a
Замовник:
Департамент енергетики,енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
41210490
-
Адреса:
54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, м.Миколаїв вул.Адміральська,20
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Контактна особа:
Попович Юлія Олександрівна +380512371005 popovych.deezit@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
45453000-7 Капітальний ремонт і реставраціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Умова застосування:
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування:
Відповідно до ст. 11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), для здійснення закупівель робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Відповідно до проектно-кошторисної документації по об’єкту (позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво №02090-23 від 12 квітня 2023) 09.05.2023 за результатами процедури відкритих торгів з особливостями (ідентифікатор закупівлі UA-2023-04-19-008350-a) між департаментом та КНВП «ТРІБОТЕХНІКА» укладено договір підряду №14 на суму 3 528 473,28 грн. тому числі ПДВ. Наразі в замовника виникла потреба в закупівлі додаткових робіт по об’єкту, пов’язаних з договором від 09.05.2023 №14. Проектно-кошторисну документацію відкориговано, включено необхідні додаткові обсяги робіт (номер проектної документації на порталі державної електронної системи у сфері будівництва PD01:8419-7534-2596-2595), позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво № 03067-24 від 17 грудня 2024. Закупівля додаткових будівельних робіт в того самого підрядника є необхідністю з метою недопущення пошкодження результатів раніше виконаних робіт, оскільки, заміна попереднього виконавця робіт може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Потреба здійснити додаткову закупівлю є обов’язковою, оскільки без неї є неможливим виконання проекту в цілому, у зв’язку із наступними причинами: У процесі виконання робіт виникли обставини, які вимагали провести коригування технічної частини проекту. Залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи, надає можливість забезпечити сумісність обсягу виконаних робіт та конструкцій з тими, що виконувалися цим підрядником по первісному проекту, а отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації об’єкту. Заміна підрядника може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру та не забезпечить гарантію якості вже виконаних робіт. Вартість додаткових робіт складає 359298,97 грн. в тому числі ПДВ що не перевищує 50% від вартості основного договору від 09.05.2023 №14. Отже, через недоцільність проведення відкритих торгів, з метою вибору підрядника для виконання частини робіт передбачених Проєктом, виникає необхідність у придбанні таких робіт без застосування електронної системи закупівель, що обумовлюється наявністю об’єктивних причин, про які зазначено вище.
Очікувана вартість:
359 298.97 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Капітальний ремонт будівлі дошкільного навчального закладу № 130 м. Миколаєва за адресою: м. Миколаїв, вул. Знаменська, 5 А, в частині заміни вікон та вхідних дверей, як заходи з енергозбереження з усунення аварії в бюджетній установі» Коригування
Кількість
1 робота
Період постачання
до 31.12.2024
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Колективне Науково-виробниче підприємство «Тріботехніка»
×
-
Код ЄДРПОУ:
23082976
-
Контактна особа:
Клименко Юрій Леонідович 0503372117 tribotehnika2012@gmail.com
-
Адреса:
54056, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Новозаводська, 46/1
Ціна пропозиції
359 298.97 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
26.12.2024 10:53
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
3642d1db2e844cb08487c8f8633d70bb
Ідентифікатор договору:
UA-2024-12-26-003540-a-a1
Постачальник:
Колективне Науково-виробниче підприємство «Тріботехніка»
×
-
Код ЄДРПОУ:
23082976
-
Адреса:
54056, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Новозаводська, 46/1
Номер договору:
61
Сума договору:
359 298.97 UAH з ПДВ
Сума договору:
299 415.81 UAH без ПДВ
Період дії договору:
25.12.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Дата підписання:
25.12.2024 00:00
Статус:
Виконаний