• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Комп’ютерне обладнання та приладдя до них

Згідно п. 6 ч. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. З урахуванням викладеного, уповноваженою особою було прийнято рішення згідно з положеннями підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснити закупівлю комп’ютерного обладнання та приладдя до них шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.

Завершена

90 276.38 UAH з ПДВ
Номер: 80147558d82a4d0481cdd96b80e8bd67
Внутрішній номер закупівлі: 23870521
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-26-001042-a   
Замовник: КПТМ "Криворіжтепломережа"
Контактна особа: КПТМ "Криворіжтепломережа" +380502278896, +380564095491 kptstender@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнанняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: ОБҐРУНТУВАННЯ застосування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 (далі — Особливості) 1. Найменування замовника: Комунальне підприємство теплових мереж «Криворіжтепломережа». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 03342184. 3. Місцезнаходження замовника: 50000, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, провулок Цісик Квітки, 9. 4. Вид предмета закупівлі: послуги. 5. Конкретна назва предмета закупівлі: Комп’ютерне обладнання та приладдя до них. 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 30230000-0: Комп’ютерне обладнання. 7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 23 штук. 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: Україна, відповідно до документації. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2025р 10. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): 100% передплата згідно рахунку. 11. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТКАЧЕНКО В'ячеслав ВАЛЕРІЙОВИЧ. 12. Код згідно з ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: 3259420095. 13. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: 50026, місто Кривий Ріг, вулиця Ярославська,буд. 23, кв.12. 14. Ціна договору: 90 276,38 грн. (дев’яносто тисяч двісті сімдесят шість гривень 38 копійок), у тому числі ПДВ: 15046,06грн. (п’ятнадцять тисяч сорок шість гривень 06 копійок). 15. Підстава для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей – підпункту 6 пункту 13 Особливостей, а саме: «відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації;». 16. Обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей: На виконання службової записки від 14.11.2024р. за №8549, службової записки від 08.11.2024р. за №8428, від 09.09.2024 за №6543 начальника АГГ, службової записки від 24.10.2024 за №7965 начальника юридичного відділу, потрібно здійснити закупівлю комп’ютерного обладнання та приладдя до них. 14 листопада 2024 року замовником було прийнято рішення про проведення відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями для закупівлі комп’ютерного обладнання та приладдя до них № UA-2024-11-14-010355-a на суму 93 885,00 грн. (дев’яносто три тисячі вісімсот вісімдесят п’ять гривень 00 копійок) з ПДВ. Проте автоматично процедуру відмінено у зв’язку з відсутністю тендерних пропозицій. У замовника залишається подальша потреба у здійсненні закупівлі комп’ютерного обладнання та приладдя до них. Згідно п. 6 ч. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. З урахуванням викладеного, уповноваженою особою було прийнято рішення згідно з положеннями підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснити закупівлю комп’ютерного обладнання та приладдя до них шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Очікувана вартість: 90 276.38 UAH з ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Комп’ютерне обладнання та приладдя до них
Код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання
Кількість 23 штуки
Період постачання до 31.03.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Фізична особа-підприємець Ткаченко В’ячеслав Валерійович
Ціна пропозиції 90 276.38 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
26.12.2024 09:27
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 2c88b95d05aa49f8a3d82c876aba9366
Ідентифікатор договору: UA-2024-12-26-001042-a-b1
Постачальник: Фізична особа-підприємець Ткаченко В’ячеслав Валерійович
Номер договору: 513-24
Сума договору: 90 276.38 UAH з ПДВ
Сума договору: 75 230.32 UAH без ПДВ
Період дії договору: 24.12.2024 09:29 - 31.03.2025 09:29
Дата підписання: 24.12.2024 09:29
Статус:
Виконаний
pdf
Договір № 513-24 від 24.12.2024.pdf
p7s
sign.p7s