• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцелярське приладдя: Папір А4, ручки, файли

Завершена

15 000.00 UAH без ПДВ
Номер: ba4dee9e21cd4631a8ccbbe899ca247c
Внутрішній номер закупівлі: 23862004
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-25-007542-a   
Замовник: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЧОРНУХИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактна особа: Юлія Михайліченко +380534052251 popivnych23@gmail.com https://chornuhynska-gromada.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Умова застосування: Задоволення нагальних потреб Збройних Сил, інших військових формувань та правоохоронних органів на їх запит
Обґрунтування умови застосування: Відповідно до пп. 21 п. 13 Особливостей, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару, коли здійснюється закупівля товарів, робіт та послуг, необхідних для забезпечення будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд, виконання мобілізаційних завдань (замовлень), заходів, пов’язаних з підготовкою і виконанням завдань територіальної оборони, виконання договорів, що містять інформацію з обмеженим доступом, якщо така закупівля здійснюється для нагальних потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів, ДСНС, вищих військових навчальних закладів на їх запит з подальшою передачею таких товарів, робіт та послуг на облік запитувача. Запит Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів, ДСНС, вищих військових навчальних закладів погоджується (затверджується) їх уповноваженою службовою (посадовою) особою та повинен містити обґрунтування нагальності потреби у здійсненні закупівлі відповідно до підпункту 21 пункту 13 Особливостей. Третій відділ Лубенського районного територіального центру комплектування та соціальної політики Міністерства оборони України на виконання заходів «Програми Мобілізаційної підготовки та мобілізації на території Чорнухинської селищної територіальної громади на 2024-2026 роки» звернулися до виконавчого комітету Чорнухинської селищної ради з проханням забезпечити канцелярськими товарами на суму 15000,00 грн. (П`ятнадцять тисяч гривень 00 копійок). Тобто, замовник, керуючись п.п. 21 п. 13 Особливостей має право здійснити закупілю товару ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу.
Очікувана вартість: 15 000.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 60 пачка
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 37100, Україна, Полтавська область, Лубенський р-н, с-ще Чорнухи, вул. Центральна, буд. 39 На карті
файли
Код ДК 021:2015: 30193000-8 Органайзери та приладдя до них
Кількість 1000 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 37100, Україна, Полтавська область, Лубенський р-н, с-ще Чорнухи, вул. Центральна, буд. 39 На карті
ручки
Код ДК 021:2015: 30192121-5 Кулькові ручки
Кількість 40 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 37100, Україна, Полтавська область, Лубенський р-н, с-ще Чорнухи, вул. Центральна, буд. 39 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФЕДОРІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Ціна пропозиції 15 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
25.12.2024 13:24
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 4afca28d72c64a47b7485e6d8cfbb4f9
Ідентифікатор договору: UA-2024-12-25-007542-a-c1
Постачальник: ФЕДОРІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Номер договору: 134
Сума договору: 15 000.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 20.12.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 20.12.2024 13:21
Статус:
Виконаний
PDF
Договір 134 обгрунтування лист звернення.PDF
p7s
sign.p7s