-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Канцтовари (Антистеплер, біндери, гумка, коректор стрічковий, коректор-ручка, ножиці, олівець графітний з гумкою, ручки кулькові, скоби, скотчі, скріпки, штемпельна фарба)
Завершена
2 915.00
UAH з ПДВ
Номер:
9aba964ea0784abd9b0c2bf66766f692
Внутрішній номер закупівлі:
23787393
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2024-12-20-004269-a
Замовник:
Рівненський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості
×
-
Код ЄДРПОУ:
21087175
-
Адреса:
33001, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Пирогова, буд. 8
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Матусевич Ольга 380633256447 yoolga22062020@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Умова застосування:
Закупівля здійснюється у підприємства або організації, що засновані громадською організацією осіб з інвалідністю та мають дозвіл на право користування пільгами з оподаткування
Обґрунтування умови застосування:
Відповідно до пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених цим Законом (далі - Особливості), визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз та з дотриманням вимог, встановлених пунктом 3-8 цього розділу.
З огляду на це наразі замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі - постанова № 1178, Особливості) (п. 3 Особливостей (зі змінами)).
Відповідно до пункту 10 Особливостей Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей або розділом “Порядок проведення відкритих торгів” цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей.
Пункт 13 Особливостей передбачає можливість для замовників придбати товари і послуги (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуги з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, роботи, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у встановлених випадках.
Відповідно до п.13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень та є меншою, ніж 200 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли закупівля товарів і послуг здійснюється у підприємства або організації, що засновані громадською організацією осіб з інвалідністю та отримали дозвіл на право користування пільгами з оподаткування відповідно до законодавства.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
У разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у формі розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до підпунктів 13, 15, 17, 18, 20, 21 цього пункту замовник не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору розміщує в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також отриманий від Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів, ДСНС, вищих військових навчальних закладів запит - у разі укладення договору про закупівлю відповідно до підпункту 21 цього пункту, що автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель через 90 днів з дня припинення або скасування правового режиму воєнного стану в Україні.
Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): Розпорядження голови обласної державної адміністрації-начальника обласної військової адміністрації від 16 вересня 2022 року №268 «Про продовження дозволу на право користування пільгами з оподаткування» додається.
Отже, у замовника є підстави укласти договір без використання електронної системи закупівель з ПІДПРИЄМСТВОМ «РІВНЕ-ІНВАГРУП».
Очікувана вартість:
2 915.00 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцтовари (Антистеплер, біндери, гумка, коректор стрічковий, коректор-ручка, ножиці, олівець графітний з гумкою, ручки кулькові, скоби, скотчі, скріпки, штемпельна фарба)
Кількість
17 одиниця
Період постачання
до 31.12.2024
Місце постачання
Відповідно до документації
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Підприємство "Інва-Інвагруп"
×
-
Код ЄДРПОУ:
32038522
-
Адреса:
33028, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Поштова , буд 5
Ціна пропозиції
2 915.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
20.12.2024 10:32
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
a4300a11ce3f43a5b86254a220689f94
Ідентифікатор договору:
UA-2024-12-20-004269-a-a1
Постачальник:
Підприємство "Інва-Інвагруп"
×
-
Код ЄДРПОУ:
32038522
-
Адреса:
33028, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Поштова , буд 5
Номер договору:
414
Сума договору:
2 915.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
2 429.17 UAH без ПДВ
Період дії договору:
19.12.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Дата підписання:
19.12.2024 17:00
Статус:
Підписаний