• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону
  • 1

Масло солодковершкове 73%, ДСТУ 4399

Поставка товарів здійснюється до 31 грудня 2025 р, партіями по потребі, згідно замовлення, яке передається постачальнику напередодні поставки. Місце поставки (передачі) товарів - Підпорядковані управлінню освіти заклади по м. Конотоп, с. Підлипне (окремо в кожен заклад).Продукція, що постачається в заклади освіти повинна відповідати показникам якості безпеки, які встановлюються законодавством України та діючим стандартам якості, вимогам державних стандартів, а також іншій нормативно-технічній документації. Товар повинен бути придатним для приготування страв дитячого харчування.В заклади освіти забороняється завозити недоброякісний товар або товар з терміном придатності, що минув.Водії та особи, що супроводжують продукти в дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи повинні бути в спецодязі та мати медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів. Постачальник самостійно проводить розвантажувальні роботи в заклади освіти. Поставка товару здійснюється безпосередньо в кожен заклад окремо, автотранспортом Учасника, невеликими партіями, у відповідності до заявки замовника в підпорядковані управлінню освіти заклади по м. Конотоп, с. Підлипне (окремо в кожен заклад). При поставці товару Постачальник зобов’язаний одночасно з товарно-транспортними накладними надати Покупцю повний комплект завірених належним чином копій усіх супроводжувальних документів на товар, що підтверджують його походження, безпечність, якість, інформацію про відсутність ГМО (Експертні висновки (протоколи), декларацію виробника), документи повинні відповідати вимогам державних стандартів. Постачальник при поставці товару повинен надати: - копію відповідного дозволу або копію ліцензії на право займатися відповідною діяльністю (у випадках передбачених законодавством); - на виконання вимог статті 25 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" копію експлуатаційного дозволу виробника на здійснення діяльності, пов’язаної з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Постачальники, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані надати підтвердження реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів з посиланням на особистий реєстраційний номер у Державному реєстрі потужностей операторів ринку. - копію Акту перевірки транспортного засобу (транспортних засобів), складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (без недоліків чи невідповідностей); - позитивний Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин; - позитивний Акт складений за результатами державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP; - довідку в довільній формі з зазначенням інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (з обов’язковим зазначенням інформації про потужності (складські приміщення)), які пристосовані для виробництва або зберігання, та відповідають вимогам санітарного законодавства. - довідку в довільній формі щодо наявності власного (або орендованого) спеціалізованого транспортного засобу (транспортних засобів), яким буде здійснюватися постачання товару. - копія акту виконаних робіт, що підтверджує проведення дезінфекції транспортного засобу (транспортних засобів), яким буде здійснюватися поставка товару. - копія санітарного паспорту на транспортний засіб (транспортні засоби). Товар повинен мати маркування, дату виготовлення на підприємстві, термін реалізації, умови зберігання, що ідентифікує партію, до якої належить харчовий продукт. У разі виникнення нагальної потреби, поставка продукції може бути змінена в залежності від реальних потреб у межах одного календарного дня від дати замовлення, за погодженням. Продукція повинна транспортуватися у спеціалізованому транспорті з дотриманням вимог відповідного холодового режиму. Автотранспорт повинен проходити періодичну дезінфекцію у відповідності з вимогами чинного законодавства. Умови поставки: 1.Виключно в обсягах, зазначених у заявках навчальних закладів, які підпорядковані Замовнику;поставка не пізніше одного робочого дня з моменту одержання відповідної заявки від закладів освіти, які підпорядковані Замовнику. 2. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством. 3. Товар має постачатися з терміном придатності і не менше 90% загального терміну зберігання. На етикетці повинна бути нанесена інформація, яка містить назву виробника, дату виготовлення, умови зберігання та терміни придатності до споживання.

Завершена

648 494.88 UAH з ПДВ
Номер: 92a27ea408af4587909e467c4db62717
Внутрішній номер закупівлі: 23771049
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-19-013017-a   
Замовник: Управління освіти Конотопської міської ради Сумської області
Контактна особа: Маркова Світлана Павлівна +380960819790 tender-konotop@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове маслоАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 648 494.88 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 19.12.2024 14:32 - 24.12.2024 14:23
Період кваліфікації: 24.12.2024 14:23 - 24.12.2024 15:29
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Масло солодковершкове 73%, ДСТУ 4399
Код ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло
Кількість 1401 кілограм
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 41600, Україна, Сумська область, м. Конотоп, с. Підлипне, Підпорядковані заклади освіти На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ФОП КОРОЛЬ ВІТАЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ
Початкова пропозиція 553 212.87 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
553 212.87 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
24.12.2024 15:29
Відповіді на вимоги 3
Документи 3
Скарги 0
Фізична особа - підприємець Терещук Галина Василівна
Початкова пропозиція 619 000.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
619 000.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 3
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 50409ff933d94deab6f7b1cca433503c
Ідентифікатор договору: UA-2024-12-19-013017-a-b1
Постачальник: ФОП КОРОЛЬ ВІТАЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ
Дані про підписанта Постачальника: Король Віталій Михайлович, korolyvm@ukr.net, 380660291054, UA703510050000026005878928255, Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Фізична особа-підприємець
Номер договору: 472
Сума договору: 553 212.87 UAH без ПДВ
Період дії договору: 25.12.2024 00:00 - 31.12.2025 23:59
Дата підписання: 25.12.2024 00:00
Статус:
Підписаний
договір
p7s
sign.p7s