• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Офісне устаткування та приладдя різне (код ДК 021:2015 -30190000-7).

Завершена

19 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 4c50cc71b3da48fb8f3e54cfe793e75b
Внутрішній номер закупівлі: 23758684
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-19-000597-a   
Замовник: МІЖРЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР ШВИДКОГО РЕАГУВАННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
Контактна особа: Сергій Максименко +380544871050 stm.cruises@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 19 000.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний Maestro standard+ А-4 80г. 500 аркушів (код ДК 021:2015 -30197630-1).
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 125 пачка
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 42001, Україна, Сумська область, місто Ромни, вулиця Рятувальників, будинок 64 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Фізична особа-підприємиць БЛІНОВА ЛЮБОВ ВАСИЛІВНА
Ціна пропозиції 19 000.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
19.12.2024 08:46
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 7daf81f3ddf74d0a92f9d2a869efbd23
Ідентифікатор договору: UA-2024-12-19-000597-a-b1
Постачальник: Фізична особа-підприємиць БЛІНОВА ЛЮБОВ ВАСИЛІВНА
Номер договору: 434
Сума договору: 19 000.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір офісний Maestro standard+ А-4 80г. 500 аркушів (код ДК 021:2015 -30197630-1).: 152.00000 UAH без ПДВ
Період дії договору: 18.12.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 18.12.2024 09:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір 434.pdf
p7s
sign.p7s