-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи ("Капітальний ремонт покрівлі адмінбудівлі літ. "А-2" 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області, за адресою: м. Рівне, вул. Полуботка, 37. Коригування")
Завершена
469 851.60
UAH з ПДВ
Номер:
e1386306439c48e7aac751cf27840ff5
Внутрішній номер закупівлі:
23740358
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2024-12-18-007149-a
Замовник:
3 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області
×
-
Код ЄДРПОУ:
38896317
-
Адреса:
33028, Україна, Рівненська область, Рівне, вулиця. Полуботка, будинок 37.
-
Категорія:
Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
Контактна особа:
Соколюк Роман Олександрович 380978486922 vrnsmtz3dprz@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Умова застосування:
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово
можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих
обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) яким встановлено термін дії воєнного
стану.
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в
Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов'язаних із
запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів
України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму
воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка
склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про
Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного
захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в
умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі
входить здійснення публічних закупівель, частиною 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення»
Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня
його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників,
передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких
замовників від воєнних загроз.
На виконання даної норми Закону урядом були прийняті Особливості.
Положеннями Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг
з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту,
вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5
млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для
закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у
закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, у того самого
виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг
можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення
закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється
протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг
не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення
закупівлі, тобто замовник застосовує виняток за Особливостями і укладає прямий договір. За результатами
закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель
звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до
пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області укладено договір на виконання робіт 45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт покрівлі адмінбудівлі літ. «А-2» 3 ДПРЗ ГУ ДСНС
України в Рівненській області, за адресою: м. Рівне, вул. Полуботка, 37», за результатами закупівлі.
Натомість є необхідність в проведенні додаткових робіт, що виникли в ході виконання демонтажних та
будівельних робіт, які мають частковий характер і безпосередньо пов'язані з роботами, відображеними в
головному (первинному) договорі №241/2024 від 13.08.2024, в того самого виконавця робіт, оскільки
виконуються в межах єдиного будівельного майданчика в рамках одного об'єкту.
Загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни головного (первинного) договору про
закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Витрати на коригування проектно-кошторисної документації та отримання позитивного
експертного висновку передбачено за рахунок виконавця робіт.
Необхідні роботи будуть проводитись без залучення додаткових коштів, за рахунок зміни об'ємів
робіт та зміни проектних рішень, передбачених проектно-кошторисною документацією.
Отже, з огляду на зазначене застосовується вищевказане виключення.
Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби
замовника на період до кінця 2024 року.
При цьому доповідною запискою від 17.12.2024 № 343-ДЗ/62 1 ДПРЧ 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у
Рівненській області підтверджується необхідність в закупівлі додаткових робіт, що виникли в ході
виконання демонтажних та будівельних робіт, які мають частковий характер і безпосередньо пов'язані з
роботами, відображеними в головному (первинному) договорі №241/2024 від 13.08.2024, в того самого
виконавця робіт, оскільки виконуються в межах єдиного будівельного майданчика в рамках одного об'єкту.
Враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, для завершення
капітальних робіт без яких неможливо привести об’єкт до діючих вимог з подальшою експлуатацією та
утримання території і об'єкту майнового комплексу підрозділу цивільного захисту в умовах воєнного стану
замовник прийняв рішення про застосування під час здійснення закупівлі вищезазначеного винятку за
Особливостями.
З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному
законодавству.
Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за
Особливостями (документальне підтвердження):
1. Доповідна записка від 17.12.2024 № 343-ДЗ/62 1 ДПРЧ 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській
області.
Очікувана вартість:
469 851.60 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи ("Капітальний ремонт покрівлі адмінбудівлі літ. "А-2" 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Рівненській області, за адресою: м. Рівне, вул. Полуботка, 37. Коригування")
Кількість
1 робота
Період постачання
до 31.12.2024
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд"
×
-
Код ЄДРПОУ:
43163123
-
Адреса:
35304, Україна, Рівненська область, c. Корнин, Вул. Центральна, буд. 74 Б
Ціна пропозиції
469 851.60 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
18.12.2024 11:34
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
f3961501982543b7baf23c6cc6dbef69
Ідентифікатор договору:
UA-2024-12-18-007149-a-b1
Постачальник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд"
×
-
Код ЄДРПОУ:
43163123
-
Адреса:
35304, Україна, Рівненська область, c. Корнин, Вул. Центральна, буд. 74 Б
Номер договору:
389/2024
Сума договору:
385 754.40 UAH з ПДВ
Сума договору:
321 462.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
17.12.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Дата підписання:
17.12.2024 15:00
Статус:
Виконаний