• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Медичні журнали згідно коду ДК 021:2015 22810000-1 "Паперові чи картонні реєстраційні журнали"

Активна

2 010.00 UAH без ПДВ
Номер: 79482870c219492282558d1ea7bb373a
Внутрішній номер закупівлі: 23738571
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-18-005364-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА ДИТЯЧА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Контактна особа: Сидоренко Юлія Анатоліївна +380506196291 odikl_zmiiv@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журналиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Умова застосування: Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування умови застосування: Постанова № 1178 п.11
Очікувана вартість: 2 010.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Журнал бракеражу готових страв
Код ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кількість 2 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 61096, Україна, Харківська область, м. Харків, пр. Байрона, 160 На карті
Книга складського обліку
Код ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кількість 4 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 61096, Україна, Харківська область, м. Харків, пр. Байрона, 160 На карті
Журнал обліку робочого часу
Код ДК 021:2015: 22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Кількість 2 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 61096, Україна, Харківська область, м. Харків, пр. Байрона, 160 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Юрій РЕБІК
Ціна пропозиції 1 520.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
18.12.2024 11:00
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 9575d07f5f3741d18a076626ac1bb095
Ідентифікатор договору: UA-2024-12-18-005364-a-a1
Постачальник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Юрій РЕБІК
Сума договору: 1 520.00 UAH без ПДВ
Статус:
Очікує активації