-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
яйця вищої категорії ДК 021:2015: 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція
Завершена
96 444.00
UAH з ПДВ
Номер:
b07a1a07ccb44e9593a0a4cfe978fe8c
Внутрішній номер закупівлі:
23721532
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2024-12-17-013301-a
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Прикарпатський обласний клінічний центр психічного здоров’я Івано-Франківської обласної ради»
×
-
Код ЄДРПОУ:
03092209
-
Адреса:
76011, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Медична, буд. 15
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Олег Ганчак +380962506992 tendertorg2102@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукціяАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Обґрунтування умови застосування:
Обґрунтування
застосування підстави для здійснення закупівлі яйця вищої категорії ДК 021:2015: 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція
, здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 No 1178.
Сума закупівлі – 96444,00грн. Кількість – 16920 шт
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких, у тому числі, входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийнята Постанова Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Постанова Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) встановлює порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
У відповідності до п.10 Особливостей Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
У відповідності до п.11. Особливостей, для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
У разі здійснення закупівлі, вартість якої є меншою, ніж 50 тис. гривень, без використання електронної системи закупівель замовник не оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
У відповідності до абзацу п'ятого пункту 9 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 952 від 01.09.2023, під час здійснення публічних закупівель, передбачених Особливостями (ПКМУ 1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування») , без використання електронної системи закупівель замовники повинні відповідно до Закону дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням, та за результатами їх здійснення за умови, що вартість закупівлі становить або перевищує 50 тис. гривень, оприлюднювати в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Також у відповідносьі до п.15 Особливостей у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена, а замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та суми договору обумовлено вивченням ринку на яйця вищої категорії в мережі міста, на ринку та запитом ціни, який не відбувся через відсутність учасників торгів UA-2024-12-03-020428-a .
Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а також моніторингом цін на аналогічну продукцію на офіційних веб–сайтах виробників
При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі, що оприлюднені на веб-сайтах та прейскурантах цін (комерційних пропозицій) у вільному доступі, а також за результатами аукціонів закупівлі в системі Prozorro за посиланням https://prozorro.gov.ua/. До ціни товару включена вартість товару, податки та інші збори і обов’язкові платежі, розвантаження.
Враховуючи все вище описане, виникають підстави для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі на підставі пункту 3 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року № 275, а саме:
З урахуванням викладеного та враховуючи нагальність закупівлі, з метою здійснення ефективної господарської діяльності, забезпечення повноцінного харчування пацієнтів лікарні :
фахівцю з публічних закупівель оприлюднити угоду та обгрунтування закупівлі протягом одного дня з дати підписання угоди на закупівлю яйця вищої категорії ДК 021:2015: 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція
Очікувана вартість:
96 444.00 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
яйця вищої категорії ДК 021:2015: 03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукція
Кількість
16920 штука
Період постачання
17.12.2024 - 31.12.2024
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНАНСОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ АВАНГАРД ЛТД"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41179959
-
Адреса:
03115, Україна, м. Київ, м. Київ, пр.Берестейський будинок 121В офіс 101
Ціна пропозиції
96 444.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
17.12.2024 14:19
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
db4acc288a134ed68e9ed83cb9a746a8
Ідентифікатор договору:
UA-2024-12-17-013301-a-a1
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНАНСОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ АВАНГАРД ЛТД"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41179959
-
Адреса:
03115, Україна, м. Київ, м. Київ, пр.Берестейський будинок 121В офіс 101
Номер договору:
1112
Сума договору:
96 444.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
80 370.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
17.12.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання:
17.12.2024 12:00
Статус:
Виконаний