• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Захоронення твердих побутових відходів, (Код за ДК 021:2015 - 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям).

Завершена

28 890.00 UAH з ПДВ
Номер: c2010e82478c4971935943950028bd4e
Внутрішній номер закупівлі: 23721526
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-17-013376-a   
Замовник: Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва
Контактна особа: Зьола Ігор Дмитрович 380442800391 tender_deu_pechersk@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: ОБҐРУНТУВАННЯ застосування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 (далі – Постанова) 1. Найменування замовника: Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району» м. Києва 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 03359115 3. Місцезнаходження замовника: 01010, м. Київ, провулок Бутишів, 19 4. Вид предмету закупівлі: послуга 5. Конкретна назва предмету закупівлі: Захоронення твердих побутових відходів 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Захоронення твердих побутових відходів (Код за ДК 021:2015 - 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) 7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 тонна 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: Полігон Учасника 9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31 жовтня 2024 10. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Замовник здійснює оплату Послуг на підставі належним чином оформлених Актів здачі-приймання наданих Послуг. Оплата Послуг здійснюється грошовими коштами на вказаний Виконавцем поточний рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дати підписання Акту здачі-приймання наданих Послуг. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата Послуг здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного фінансування 11. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: Приватне акціонерне товариство «Київспецтранс». 12. Код згідно з ЄДРПОУ / реєстраційний номер облікової картки платника податків суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: 027720326562 13. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: 04208 м. Київ, проспект Правди, 85 14. Ціна договору: 28 890,00 грн. з ПДВ 15. Підстава для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Постанови: підпункт 6 пункту 13 – відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації 16. Обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Постанови: Для здійснення закупівлі «Захоронення твердих побутових відходів, (Код за ДК 021:2015 - 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)» уповноваженою особою було оголошено проведення відкритих торгів (оголошення № UA-2024-12-05-011696-a ). На участь у торгах не було подано жодної тендерної пропозиції, у зв’язку з чим електронною системою закупівель відкриті торги були відмінені автоматично. Підтвердженням цьому є Звіт про результати проведення процедури закупівлі Захоронення твердих побутових відходів, (Код за ДК 021:2015 - 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) (Додаток). У замовника залишається подальша потреба у здійсненні закупівлі «Захоронення твердих побутових відходів (Код за ДК 021:2015 - 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)». Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими Особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. З урахуванням викладеного уповноваженою особою було прийнято рішення згідно з положеннями підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснити закупівлю «Захоронення твердих побутових відходів, (Код за ДК 021:2015 - 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)» шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару.
Очікувана вартість: 28 890.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Захоронення твердих побутових відходів, (Код за ДК 021:2015 - 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям).
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 100 тонна
Період постачання 17.12.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 00000, Україна, Київська область, с. Підгірці, с.Підгірці Обухівського району Київської області На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ПАТ "Київспецтранс"
Ціна пропозиції 28 890.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
17.12.2024 14:20
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 2f214bcae11a4bdcb91db171663e7e6b
Ідентифікатор договору: UA-2024-12-17-013376-a-b1
Постачальник: ПАТ "Київспецтранс"
Номер договору: 606166/5T-12
Сума договору: 28 890.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 24 075.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Захоронення твердих побутових відходів, (Код за ДК 021:2015 - 90510000-5 – Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям).: 288.90000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 17.12.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Дата підписання: 17.12.2024 11:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір грудень ШЕУ Печ.pdf
p7s
sign.p7s