• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Папір для друку (ДК 021:2015 "30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне")

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Замовник здійснює закупівлю витратного матеріалу, який використовується для фіксування різної інформації, оскільки вказаний товар за своїми якісними, технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Джерело фінансування: кошти НСЗУ. Очікувана вартість предмета закупівлі: 15 356,00 грн, з ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі інформації, яка міститься в електронній системі закупівель "Prozorro" (за методом порівняння ринкових цін). Папір для друку (ДК 021:2015 "30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне") (номенклатурна позиція за ДК 021:2015 за найбільш підходящим кодом 30197630-1 Папір для друку)

Завершена

15 356.00 UAH з ПДВ
Номер: 0bb82e2d43eb465ebdab1703fb93aa89
Внутрішній номер закупівлі: 23706985
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-16-022026-a   
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактна особа: Анна Тубольцева +380500097010 economic.smkl1@ukr.net http://cmkl.sumy.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 15 356.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 16.12.2024 19:37 - 19.12.2024 12:00
Період кваліфікації: 19.12.2024 12:00 - 19.12.2024 12:17
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 пачка
Період постачання до 27.12.2024
Місце постачання 40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вулиця Сумської артбригади, 13 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"
Початкова пропозиція 13 602.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
13 602.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
19.12.2024 12:17
Відповіді на вимоги 1
Документи 2
Пропозиція
ФОП "КАЛЮТА МИКИТА ДИМИТРІЙОВИЧ"
Початкова пропозиція 15 300.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
15 300.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 3
Пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРНАДО"
Початкова пропозиція 15 348.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
15 348.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Пропозиція
ФОП "ТЮКАЛОВ БОГДАН ВІТАЛІЙОВИЧ"
Початкова пропозиція 15 354.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
15 354.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 3
Пропозиція

Контракти

Номер: d49b85448c0b421eb2f43b0bdb288e3b
Ідентифікатор договору: UA-2024-12-16-022026-a-a1
Постачальник: ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"
Дані про підписанта Постачальника: Щербина Валентин Євгенович, kontakt@ulis.com.ua, 0532611809, UA173314890000000026001671333, статуту, директор
Номер договору: 2210/157
Сума договору: 13 602.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 11 335.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір А4 Magistr Pro 80 г/м2 500 аркушів: 136.02000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 20.12.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 20.12.2024 14:01
Статус:
Виконаний
pdf
2210-157.pdf
p7s
sign.p7s