-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт частини покрівель корпусу №1 (літ. А-9, літ. Б-9, літ. В-9, літ. Г-2-7, літ. Д-2) КНП «МКЛШНМД ім. проф. О.І. Мещанінова» ХМР, розташованого за адресою: м. Харків, провулок Балакірєва, буд. 3А (коригування)
Завершена
134 499.60
UAH з ПДВ
Номер:
53e13fa0958949128cd41d2bd6007e23
Внутрішній номер закупівлі:
23696735
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2024-12-16-012495-a
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ ТА НЕВІДКЛАДНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІМ. ПРОФ. О.І. МЕЩАНІНОВА" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
02003557
-
Адреса:
61103, Україна, Харківська область, місто Харків, пров. Остаповича Ігоря, будинок 3 А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Олександра Михайлівна Підгірна +380577258248 tender-pidgirna@ukr.net http://lshmd.city.kharkov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015:
45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Роботи
Умова застосування:
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування:
Придбання замовником робіт здійснюється шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів на підставі підпункту 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (із змінами та доповненнями): у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
19 липня 2024 року між Комунальним некомерційним підприємством «МКЛШНМД ім. проф. О.І. Мещанінова» Харківської міської ради та Товариством з обмеженою відповідальністю «АВЄГА» було укладено договір підряду № 128 (далі - договір) на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт частини покрівель корпусу №1 (літ. А-9, літ. Б-9, літ. В-9, літ. Г-2-7, літ. Д-2) КНП «МКЛШНМД ім. проф. О.І. Мещанінова» ХМР, розташованого за адресою: м. Харків, провулок Балакірєва, буд. 3А» (далі – об’єкт) на загальну суму: 3 941 178,00 грн (три мільйони дев’ятсот сорок одна тисяча сто сімдесят вісім гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ – 656 863,00 грн (шістсот п’ятдесят шість тисяч вісімсот шістдесят три гривні 00 копійок), в тому числі: кошти НСЗУ – 1 900 000,00 грн (один мільйон дев’ятсот тисяч гривень 00 копійок); власні надходження – 2 041 178,00 грн (два мільйони сорок одна тисяча сто сімдесят вісім гривень 00 копійок). З урахуванням змін, відповідно до Додаткової угоди №1 від 13.12.2024 року, ціна договору становить 3 880 963,20 грн (три мільйони вісімсот вісімдесят тисяч дев’ятсот шістдесят три гривні 20 копійок), у т.ч. ПДВ 20% - 646 827,20 грн. (шістсот сорок шість тисяч вісімсот двадцять сім гривень 20 копійок).
Під час виконання робіт з капітального ремонту, передбачених зазначеним договором, виникла необхідність у додаткових роботах, що не передбачались попереднім дефектним актом, задля більш ефективного використання відремонтованого об’єкта. Слід зазначити, що додаткові роботи пов'язані між собою у технологічному процесі та виконуються у рамках одного зазначеного об’єкта на одному будівельному майданчику. Також, такі роботи технічно та економічно пов’язані з основним договором №128 від 19.07.2024 р. i є обов’язковими для виконання відповідно до державних будівельних норм. Додаткові роботи виникли через непередбачувані обставини, а необхідність ïx виконання зумовлена багатьма чинниками.
У зв’язку із зазначеним вище, за зверненням Замовника, з боку – ТОВ «Проєктне ремесло», було здійснено коригування кошторисної документації та отримано Експертний звіт (позитивний) № 11538/24-45 від 10.12.2024 року по об’єкту: «Капітальний ремонт частини покрівель корпусу №1 (літ. А-9, літ. Б-9, літ. В-9, літ. Г-2-7, літ. Д-2) КНП «МКЛШНМД ім. проф. О.І. Мещанінова» ХМР, розташованого за адресою: м. Харків, провулок Балакірєва, буд. 3А (коригування)».
Зважаючи на пов'язаність додаткових робіт та робіт, виконаних в рамках існуючого (основного) договору, виникає проблема забезпечення сумісності з вже виконаними роботами, оскільки заміна попереднього виконавця робіт може призвести до виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та гарантійним обслуговуванням об’єкта. Проведення процедури відкритих торгів в таких умовах є неможливим. Крім цього, заміна підрядника може призвести до пошкодження, псування, погіршення якісних та технічних показників окремих елементів об'єкту будівництва, що в свою чергу може призвести до надлишкового витрачання коштів для відновлення таких якісних та технічних показників. Залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи з капітального ремонту вказаного об’єкту, надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому.
Так як виконання робіт за вказаним об’єктом здійснювало Товариство з обмеженою відповідальністю «АВЄГА», яке володіє усією інформацією стосовно цього об'єкту щодо видимих чи прихованих дефектів та з метою реалізації гарантійних умов експлуатації об’єкту продовження та завершення виконання робіт іншим підрядником може призвести до технологічної несумісності, виникнення проблем технічного характеру при виконання робіт та подальшій здачі об'єкта в експлуатацію, тому, додаткові роботи повинні бути виконані Товариством з обмеженою відповідальністю «АВЄГА».
Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації інженерної споруди. Також буде забезпечене належне дотримання гарантійного терміну експлуатації об’єкту.
Вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості основного (первинного) договору. Додаткові роботи знаходяться в межах об’єкту та безпосередньо технічно та економічно пов’язані з основним (первинним) договором, будівельними роботами. що виконувались, відповідальність за якісне виконання яких несе підрядник - Товариство з обмеженою відповідальністю «АВЄГА», що викликає необхідність в укладенні договору з останнім.
Усі умови, встановлені законодавством, які необхідні для укладення договору у разі необхідності закупівлі додаткових робіт, є дотриманими, а саме:
1. Додаткові роботи пов'язаними з предметом закупівлі основного договору.
2. Вказана закупівля здійснюється у виконавця робіт з яким укладено основний договір.
3. Закупівля додаткових робіт у того самого виконавця робіт здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю (основний договір укладено у 2024 році).
4. Загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі (зі змінами) .
Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель.
Таким чином, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів для закупівлі робіт та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей: у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі, і укладення договору.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, Замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави», затвердженого керівником замовника.
Очікувана вартість:
134 499.60 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт частини покрівель корпусу №1 (літ. А-9, літ. Б-9, літ. В-9, літ. Г-2-7, літ. Д-2) КНП «МКЛШНМД ім. проф. О.І. Мещанінова» ХМР, розташованого за адресою: м. Харків, провулок Балакірєва, буд. 3А (коригування)
Кількість
1 робота
Період постачання
до 26.12.2024
Місце постачання
61103, Україна, Харківська область, м. Харків, пров. Остаповича Ігоря (колишн. пров. Балакірєва), буд. 3А
На карті
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЄГА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
25609676
-
Контактна особа:
+380577669016
-
Адреса:
61068, Україна, Харківська область, місто Харків, набережна Сабурівська, будинок 7
Ціна пропозиції
134 499.60 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
16.12.2024 14:24
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
cc772e0c456c4f74b84840db943229d6
Ідентифікатор договору:
UA-2024-12-16-012495-a-b1
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЄГА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
25609676
-
Адреса:
61068, Україна, Харківська область, місто Харків, набережна Сабурівська, будинок 7
Номер договору:
253
Сума договору:
134 499.60 UAH з ПДВ
Сума договору:
112 083.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
16.12.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання:
16.12.2024 14:04
Статус:
Виконаний