• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги організації харчування для учнів пільгових категорій (аутсорсинг)

Торги відмінено

1 763 827.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 819.14 UAH
Номер: ebfe4ca84d924ba197af03a630fceb55
Внутрішній номер закупівлі: 23646441
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-12-009627-a   
Замовник: ПРИЛУЦЬКА ГІМНАЗІЯ №3 ІМЕНІ СЕРГІЯ ГОРДІЙОВИЧА ШОВКУНА ПРИЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Юлія Коробка 380463732043 school03priluki.buh@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчуванняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Послуги
Очікувана вартість: 1 763 827.00 UAH без ПДВ
Період уточнення: 12.12.2024 12:47 - 17.12.2024 00:00
Період прийому пропозицій: 12.12.2024 12:47 - 20.12.2024 08:00

Тендерна документація до лоту 1

Інформація про скасування

Номер: 5240d691718241b68013c15d8bfcdceb
Причина скасування: Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис причини скасування: ПРОТОКОЛ № 33 щодо прийняття рішення уповноваженої особи Прилуцької гімназії №3 ім. С.Г. Шовкуна Прилуцької міської ради Чернігівської області м. Прилуки 19 грудня 2024 року Порядок денний: 1. Про прийняття рішення про відміну процедури ДК021:2015-55320000-9 Послуги з організації харчування(Послуги організації харчування для учнів пільгових категорій (аутсорсинг) (далі – Закупівля) на підставі підпункту 2 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель , товарів ,робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України « Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). 2. Про зазначення в електронній системі закупівель підстави для відміни процедури щодо Закупівлі. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором № UA-2024-12-12-009627-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення : - уточнення специфікації послуг послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) згідно код ДК 2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути на виправити. Відповідно до підпункту 2 пункту 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень ; Враховуючи викладене ,Закупівля підлягає відміні. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з пунктом 47 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Таким чином, необхідно зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі . ВИРІШИЛА: 1. Відмінити Закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 47 Особливостей . 2. Оприлюднити в Електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі .
Період оскарження: 19.12.2024 12:04 - 30.12.2024 00:00
Дата опублікування: 19.12.2024 12:04
Дата виконання: 30.12.2024 00:00
Статус:
Виконано
  • Лот №1 ₴1 763 827.00 Послуги організації харчування (аутсорсинг)