-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги організації харчування для учнів пільгових категорій (аутсорсинг)
Торги відмінено
1 763 827.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 819.14 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 819.14 UAH
Номер:
ebfe4ca84d924ba197af03a630fceb55
Внутрішній номер закупівлі:
23646441
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2024-12-12-009627-a
Замовник:
ПРИЛУЦЬКА ГІМНАЗІЯ №3 ІМЕНІ СЕРГІЯ ГОРДІЙОВИЧА ШОВКУНА ПРИЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
33251692
-
Адреса:
17500, Україна, Чернігівська область, Прилуки, вул.Саксаганського, будинок 14
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Юлія Коробка 380463732043 school03priluki.buh@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
55320000-9 Послуги з організації харчуванняАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Очікувана вартість:
1 763 827.00 UAH без ПДВ
Період уточнення:
12.12.2024 12:47 - 17.12.2024 00:00
Період прийому пропозицій:
12.12.2024 12:47 - 20.12.2024 08:00
Тендерна документація до лоту 1
Інформація про скасування
Номер:
5240d691718241b68013c15d8bfcdceb
Причина скасування:
Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис причини скасування:
ПРОТОКОЛ № 33
щодо прийняття рішення уповноваженої особи
Прилуцької гімназії №3 ім. С.Г. Шовкуна
Прилуцької міської ради Чернігівської області
м. Прилуки 19 грудня 2024 року
Порядок денний:
1. Про прийняття рішення про відміну процедури ДК021:2015-55320000-9 Послуги з організації харчування(Послуги організації харчування для учнів пільгових категорій (аутсорсинг) (далі – Закупівля) на підставі підпункту 2 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель , товарів ,робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України « Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).
2. Про зазначення в електронній системі закупівель підстави для відміни процедури щодо Закупівлі.
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором № UA-2024-12-12-009627-a
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення :
- уточнення специфікації послуг послуги з організації гарячого харчування (аутсорсинг) згідно код ДК 2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування.
Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути на виправити.
Відповідно до підпункту 2 пункту 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень ;
Враховуючи викладене ,Закупівля підлягає відміні.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Згідно з пунктом 47 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Таким чином, необхідно зазначити в електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі .
ВИРІШИЛА:
1. Відмінити Закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 47 Особливостей .
2. Оприлюднити в Електронній системі закупівель підстави для відміни Закупівлі .
Період оскарження:
19.12.2024 12:04 - 30.12.2024 00:00
Дата опублікування:
19.12.2024 12:04
Дата виконання:
30.12.2024 00:00
Статус:
Виконано
- Лот №1 ₴1 763 827.00 Послуги організації харчування (аутсорсинг)