• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Код ДК 021:2015 – 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4)

Умови постачання товару: на умовах DDP відповідно до вимог правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Термін постачання: до 31.01.2025 Строк поставки товару: протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. Кількість: 3345 пач Рік виготовлення: не раніше 2024 року Місце поставки: м. Київ (більш детальну інформацію щодо місця поставки товару буде надано переможцю при укладанні договору). Умови оплати: Для платників ПДВ: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу _____________________ повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР. Для нерезидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлений ТОВАР, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Товар повинен відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки. Товар повинен бути новим таким, що не був у використанні, термін та умови зберігання не порушені. Пропозиції щодо постачання не нового Товару, а також Товару, який був у використанні до розгляду не приймаються та участі у торгах не беруть. Доставка, навантаження, розвантаження та інші витрати здійснюються за рахунок Постачальника за адресою, яку Покупець буде вказувати (-же) у рознарядці. Вартість поставки повинна входити у вартість пропозиції. Гарантійні зобов'язання: Гарантійний строк зберігання: Відповідно до нормативного документу виробника. Умови зберігання: відповідно до нормативного документу виробника, але не менше 12 місяців з дати підписання сторонами Акта прийому-передачі або видаткової накладної. Умови транспортування: Відповідно до нормативного документу виробника. Умови пакування, маркування: папір повинен пакуватись у пачки по 500 аркушів у вологостійку обгортку. Пачки з папером мають пакуватись у картонні коробки (по 5 пачок у коробці). Умови маркування: відповідно до нормативного документу виробника. Для створення рівного конкурентного середовища, постачальник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця.

Завершена

416 118.00 UAH без ПДВ
Номер: fffc48a4bc194f10a040f1dee5d75fc2
Внутрішній номер закупівлі: 23643732
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-12-006966-a   
Замовник: ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактна особа: Галина Міщенко 380443097731 mishchenko.g.i@uz.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 416 118.00 UAH без ПДВ
Період прийому пропозицій: 12.12.2024 11:37 - 17.12.2024 10:00
Період кваліфікації: 17.12.2024 10:00 - 02.01.2025 16:35
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний, форматний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3345 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання Україна, Київська область, Київ На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР"
Початкова пропозиція 394 375.50 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
394 375.50 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
25.12.2024 17:02
Відповіді на вимоги 8
Документи 4
Скарги 0
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Початкова пропозиція 404 076.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
404 076.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Відхилено
02.01.2025 16:23
Відповіді на вимоги 8
Документи 4
Скарги 0
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
Початкова пропозиція 415 950.75 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
415 950.75 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
02.01.2025 16:35
Відповіді на вимоги 8
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: cd57bd0256824f2788aa4f601f3b74d7
Ідентифікатор договору: UA-2024-12-12-006966-a-b3
Постачальник: ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
Дані про підписанта Постачальника: Чернишев Олександр Васильвича, alex@klyaksa.biz, +380503902755, 163209840000026000210354124 , статуту, директор
Номер договору: УЗ/ВК-3/2025-Ю
Сума договору: 499 140.90 UAH з ПДВ
Сума договору: 415 950.75 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір для друку APHRODITE, 80 г/м², 500 арк., білий(6975649670025): 149.22000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 10.01.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Дата підписання: 10.01.2025 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
УЗ-ВК-3-2025-Ю від 10.01.2025.pdf
pdf
Звіт про виконання договору.pdf
p7s
sign.p7s