• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцелярське приладдя (60 найменувань)

Завершена

60 118.50 UAH з ПДВ
Номер: 802fd7b516434f30a26965e7f8248e5c
Внутрішній номер закупівлі: 23639945
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-12-002466-a   
Замовник: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактна особа: Олена Бончук +380522320811 anticorruption.sector@gmail.com http://kr.consumer.gov.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: Для здійснення закупівлі «Канцелярське приладдя (60 найменувань)» уповноваженою особою було оголошено проведення відкритих торгів (оголошення №: UA-2024-11-21-016068-a). Згідно із підпунктом 2 пункту 51 Особливостей відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з Особливостями. 29.11.2024 електронною системою закупівель з огляду на неподання жодної тендерної пропозиції автоматично відмінено відкриті торги за предметом закупівлі «Канцелярське приладдя (60 найменувань)» (відповідно до коду національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (CPV): 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-21-016068-a. Документальним підтвердженням зазначеного є сформований електронною системою закупівель Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2024-11-21-016068-a від 29.11.2024 (що додається). У замовника залишається подальша потреба у здійсненні закупівлі «Канцелярське приладдя (60 найменувань)». Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими Особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проєкт договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. З урахуванням викладеного уповноваженою особою було прийнято рішення згідно з положеннями підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснити закупівлю «Деревини для опалення (дров паливних твердих порід)» шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару. Додаток: звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2024-11-21-016068-a від 29.11.2024 на 9 арк. в 1 прим.
Очікувана вартість: 60 118.50 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярське приладдя (60 найменувань)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 60 одиниця
Період постачання до 25.12.2024
Місце постачання 25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Тараса Карпи, 84 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Ціна пропозиції 60 118.50 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
12.12.2024 09:51
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 790c1252cf4744cabbeaf35f9d2673f9
Ідентифікатор договору: UA-2024-12-12-002466-a-a1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір"
Номер договору: 242/2024
Сума договору: 60 118.50 UAH з ПДВ
Сума договору: 50 098.75 UAH без ПДВ
Період дії договору: 11.12.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 11.12.2024 16:00
Статус:
Виконаний
pdf
Додаток 1 до Договору № 242-2024 від 11.12.2024 Канц приладд...
pdf
Договір № 242-2024 від 11.12.2024 Канц приладдя.pdf
p7s
sign.p7s