-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
ЦОЗ-24П_301_БЗ: Код ДК 021:2015 – 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (Послуги з повірки вимірювальних приладів)
Завершена
88 833.04
UAH з ПДВ
Номер:
fa5c738fa6084ab19460ac6dd68ad05c
Внутрішній номер закупівлі:
23622791
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2024-12-11-008206-a
Замовник:
ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ′Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
40081352
-
Адреса:
03049, Україна, Київська область, Київ, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 9
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Контактна особа:
Іванчук Євген Володимирович 380444069178 ivanchuk.e@uz.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015:
71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовуваньАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Послуги
Умова застосування:
Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 №64 в Україні введено воєнний стан. Законом про затвердження Указу Президента України від 29.10.2024 №4024-ІХ воєнний стан продовжено до 08.02.2025.
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості.
Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 6 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період 2024 року.
Метою проведення закупівлі є забезпечення Київській клінічної лікарні на залізничному транспорті №2 філії «Центр охорони здоров’я» АТ «Укрзалізниця» послугами з технічного огляду та випробувань (Послуги з повірки вимірювальних приладів) відповідно вимогам Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність", відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 05.06.2014 №1314-VII. наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Про затвердження Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів" № 193 від 08.02.2016 р.(із змінами), ДСТУ ISO/IEС 17025:2019 "Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій" та діючим документам на методики повірки, калібрування та іншим нормативним документам..
Філією «Центр охорони здоров’я» АТ «Укрзалізниця» була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2024-11-22-011358-a, яка була автоматично відмінена електронною системою закупівель відповідно до п.51 Особливостей – «неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями».
Отже, враховуючи зазначене, а також враховуючи рішення правління від 11.11.2024 за №Ц-82/73 «Про внесення змін до Порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Очікувана вартість:
88 833.04 UAH з ПДВ
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з повірки гирь
Кількість
5 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуги контролю вихiдних параметрiв апаратів низькочастотної терапії
Кількість
6 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуги контролю вихiдних параметрiв апаратів ультразвукової терапії
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуги контролю вихiдних параметрiв апаратів лазеротерапії
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуги контролю вихідних параметрів апаратів гальванізації терапевтичних
Кількість
3 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуги з повірки біохімічних аналізаторів крові
Кількість
4 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуги з повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки. Вимірювачі артеріального тиску
Кількість
11 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуги з калібрування засобів вимірювальної техніки. Центрифуги лабораторні
Кількість
6 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуги з повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки. Дозатори піпеткові
Кількість
12 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуги з повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки. Ваги для статичного зважування до 20 кг
Кількість
7 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуги з повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки. Ваги для статичного зважування понад 50 кг до 500 кг
Кількість
8 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуги з повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки. Ваги лабораторні електронні загального призначення і еталонні
Кількість
3 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуги з повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки. Авторефрактометри, автокератометри
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуги з повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки. Аналізатори гематологічні
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуги з повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки. Аналізатори імуноферментні
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуги з повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки. Фотометри фотоелектричні
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуги з повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки. Гігрометри
Кількість
320 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуги з повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки. Апарати ультразвукові дiагностичні
Кількість
9 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуги з повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки. Електрокардіографи
Кількість
13 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуги з повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки. Холтери ЕКГ
Кількість
5 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуги з повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки. Електроенцефалографи
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуги з повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки. Монітори пацієнта
Кількість
24 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуги з повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки. Апарати ультразвукові діагностичні доплерівські
Кількість
1 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуги з повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки. Кардіодефібрилятори
Кількість
4 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Місце постачання
Відповідно до документації
Послуги з повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки. Вимірювачі артеріального тиску добові
Кількість
4 штука
Період постачання
до 31.12.2024
Місце постачання
Відповідно до документації
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ДП «ВІННИЦЯСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ»
×
-
Код ЄДРПОУ:
04725929
-
Контактна особа:
генеральний директор Артем Шалагінов 380674101923 sekretar@zhsm.com.ua http://www.sertifcentr.vinnica.ua/
-
Адреса:
21011, Україна, Вінницька область, Вінниця, Левка Лук'яненка 23/2
Ціна пропозиції
88 833.04 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
11.12.2024 12:13
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
6501b8f2b2114455bcca1b8f1af43290
Ідентифікатор договору:
UA-2024-12-11-008206-a-b1
Постачальник:
ДП «ВІННИЦЯСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ»
×
-
Код ЄДРПОУ:
04725929
-
Адреса:
21011, Україна, Вінницька область, Вінниця, Левка Лук'яненка 23/2
Номер договору:
ЖТ-1798/24/М/53988/ЦОЗ/ПР-2039
Сума договору:
88 833.04 UAH з ПДВ
Сума договору:
74 027.53 UAH без ПДВ
Період дії договору:
11.12.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання:
11.12.2024 00:00
Статус:
Підписаний