• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Папір для друку А4 80 г/м² згідно ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (30197630-1 Папір для друку)

На виконання вимог п. 57 Постанови КМУ від 14.09.2020 № 822 "Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу" у даному електронному полі зазначається наступна інформація: Умови поставки: поставка товару здійснюється однією партією на адресу Замовника до 31.12.2024 включно відповідно до заявки Замовника; строк виконання заявки – не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з дати її отримання від Замовника; вантажно-розвантажувальні роботи на місці доставки здійснюються постачальником. Умови оплати: розрахунок за поставлену партію товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 10 (десяти) робочих днів з дати поставки товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної / акта про прийняття- передання товару. Умови укладення договору з переможцем відбору: Замовник укладає договір з переможцем відбору не пізніше ніж через 5 календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору. Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору, крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу. Протягом робочого дня після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, переможець відбору надсилає на електронну адресу уповноваженої особи замовника заповнений проєкт Договору (формат Word) відповідно до проекту договору в запиті пропозицій постачальників, для перевірки та узгодження. Після перевірки та узгодження переможець відбору повинен відправити замовнику поштою (кур’єрською службою) два примірники підписаного договору не пізніше наступного дня на поштову адресу: 49074, м. Дніпро, вул. Батумська, 13. Не отримання примірників договору, а також отримання не повного пакету документів, протягом 5 днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору, буде трактуватись замовником як відмова переможця від укладення договору, що є підставою для відхилення пропозиції переможця відбору відповідно до підпункту 1 пункту 64 Постанови КМУ № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» (із змінами та доповненнями). У випадку відмови від укладення договору переможець відбору повинен надіслати замовнику листа на поштову адресу: 49074, м. Дніпро, вул. Батумська, 13 та електронного листа на електронну пошту: 180122@ukr.net про відмову від укладення договору Якщо підписантом договору про закупівлю за результатом цього запиту ціни пропозиції є особа, яка не є керівником, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, з договором про закупівлю надати документ, яким підтверджується повноваження цієї особи підписувати договори (довіреність, доручення на таку особу тощо).

Завершена

256 350.00 UAH з ПДВ
Номер: 7f76ab646c0d4af5a1d55eab4104462e
Внутрішній номер закупівлі: 23620596
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-11-005999-a   
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №6» Дніпровської міської ради
Контактна особа: Ірина Гуменна +380991759471 180122@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 256 350.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 11.12.2024 11:23 - 16.12.2024 00:00
Період кваліфікації: 16.12.2024 00:00 - 16.12.2024 08:10
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1500 пачка
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Батумська, 13; просп.Мануйлівський, 29 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
Початкова пропозиція 199 530.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
199 530.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
16.12.2024 08:10
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0
ТОВ "АСТЕОН"
Початкова пропозиція 205 650.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
205 650.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 3
Скарги 0
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Початкова пропозиція 206 550.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
206 550.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Скарги 0
ФОП "КАЛЮТА МИКИТА ДИМИТРІЙОВИЧ"
Початкова пропозиція 212 700.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
212 700.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 3
Скарги 0
ФОП "ТЮКАЛОВ БОГДАН ВІТАЛІЙОВИЧ"
Початкова пропозиція 219 690.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
219 690.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 8
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: 5b62c4654b9a48219aecc35fb8938d69
Ідентифікатор договору: UA-2024-12-11-005999-a-b1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
Дані про підписанта Постачальника: Весновська Олена Володимирівна, tender1@do-service.com.ua, 380960497182, UA943203710000000260001356200 , Статуту, Директор
Номер договору: 18-2210
Сума договору: 199 530.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 166 275.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 19.12.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 19.12.2024 11:22
Статус:
Виконаний
pdf
Договір №18-2210.pdf
p7s
sign.p7s