Поставка товару за договором здійснюється разовою поставкою або частинами протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту одержання письмової заявки від Замовника (після підписання Договору), але в будь-якому випадку не пізніше 23.12.2023 року за адресою: 14000, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Князя Чорного, 9.Окремі партії товару поставляються за адресами зазначеними Замовником у межах Чернігівської області у м. Прилуки, м. Ніжин , м. Козелець, м. Мена, м. Корюківка, м. Новгород-Сіверський Поставка (передача) товару узгоджується шляхом виписки рахунків – фактур та/або інших документів, в яких Сторони обумовлюють найменування, кількість, ціну товару, інші необхідні дані. Приймання-передача товару здійснюється Сторонами в порядку, що визначається чинним законодавством України.
Детальний перелік товарів для закупівлі зазначено в додатку до проєкту договору.
Класифікатор ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:Товари
goods
Очікувана вартість:2 696 991.00 UAH з ПДВ
2696991
UAH
1
Період прийому пропозицій:10.12.2024 16:38 - 13.12.2024 00:00
2024-12-10T16:38:51+02:00
2024-12-13T00:00:00+02:00
Період кваліфікації:13.12.2024 00:00 - 13.12.2024 10:05
2024-12-13T00:00:12+0200
2024-12-13T10:05:23+0200
Умови оплати:
поставка товару - 100%
Подія
поставка товару
Опис
Розрахунки за Товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України – лише за фактично отриманий Товар у національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування Покупцем відповідних грошових сум на поточний рахунок Постачальника на підставі підписаної сторонами видаткової накладної та рахунку-фактури на Товар (або частину товару). Розрахунки за Товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 20 робочих днів з дня поставки (передачі) товару.У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30-х банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Бюджетні зобов’язання за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань.На кожну партію Товару Постачальником виписується окремий рахунок-фактура та видаткова накладна.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість200 пачка
Період постачання
до 23.12.2024
Місце постачання14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Князя Чорного, буд. 9 На карті
Степлер , скоба №10, 16 арк., глибина скріплення 50мм, пластик
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість20 штука
Період постачання
до 23.12.2024
Місце постачання14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Князя Чорного, буд. 9 На карті
Степлер , №24/6, від 20 арк., метал/пластик
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість20 штука
Період постачання
до 23.12.2024
Місце постачання14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Князя Чорного, буд. 9 На карті
Клейка стрічка канцелярська одностороння, 18мм х 20м, 40мкм, прозора
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість50 штука
Період постачання
до 23.12.2024
Місце постачання14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Князя Чорного, буд. 9 На карті
Підстругачки для олівців з контейнером
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість30 штука
Період постачання
до 23.12.2024
Місце постачання14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Князя Чорного, буд. 9 На карті
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 168%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість15000 пачка
Період постачання
до 23.12.2024
Місце постачання14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Князя Чорного, буд. 9 та за місцезнаходженням адмінприміщень окружних прокуатур На карті