• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Роботи зі здійснення технічного нагляду за виконанням додаткових робіт та перевіркою актів виконаних робіт (форми № КБ-2в) по об’єкту: «Капітальний ремонт житлового будинку по пр. Соборний, 44 в м.Запоріжжі з відновленням несучих конструкцій пошкоджених внаслідок ракетного попадання» (ДК 021:2015 71520000-9 – послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)

Завершена

440 250.08 UAH без ПДВ
Номер: 519ca56520ab49489db78b129cbcdde6
Внутрішній номер закупівлі: 23575880
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-09-006272-a   
Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЦЕВІ ДОРОГИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Контактна особа: Наталія Шкода 380972100950 dpmdzo-tdv@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умова застосування: Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування умови застосування: ОБҐРУНТУВАННЯ ПІДСТАВИ для здійснення закупівлі згідно з підпунктом 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Державне підприємство «Місцеві дороги Запорізької області»; вул. Поштова, буд. 159-Б, м. Запоріжжя, Запорізька обл., 69095, Україна; ЄДРПОУ 42698149; категорія: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання — зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): роботи зі здійснення технічного нагляду за виконанням додаткових робіт та перевіркою актів виконаних робіт (форми № КБ-2в) по об’єкту: «Капітальний ремонт житлового будинку по пр. Соборний, 44 в м.Запоріжжі з відновленням несучих конструкцій пошкоджених внаслідок ракетного попадання» (ДК 021:2015 71520000-9 – послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) (далі – Закупівля). Розмір бюджетного призначення: 440 250,08 грн Підстави для здійснення закупівлі: відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 07.02.2025. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 8 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період до кінця 2024 року. Відповідно до службової записки від 03.12.2024 заступника директора існує потреба у здійсненні Закупівлі. Державним підприємством «Місцеві дороги Запорізької області» укладено договір про закупівлю від 17.06.2024 №44ТН (далі – Договір ) на виконання робіт з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт та перевіркою актів виконаних робіт (форми № КБ-2в та № КБ-3) на об’єкті «Капітальний ремонт житлового будинку по пр. Соборний, 44 в м.Запоріжжі з відновленням несучих конструкцій пошкоджених внаслідок ракетного попадання» (ДК 021:2015 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт). Натомість є необхідність виконання додаткових робіт, а саме є потреба у додатковому технічному нагляду за виконанням будівельних робіт та перевірки актів виконаних робіт. В ході виконання будівельних робіт за Договором, у зв’язку з уточненням обсягів та видів робіт з урахуванням технології їх виконання, виникла необхідність у коригуванні проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт житлового будинку по пр.Соборний, 44 в м.Запоріжжі з відновленням несучих конструкцій пошкоджених внаслідок ракетного попадання». Відкоригована проєктно-кошторисна документація пройшла експертизу (отримано Експертний звіт (позитивний) від 01.10.2024 №240920-23А) та затверджена в установленому законодавством порядку). Отже, враховуючи відповідне коригування, підтверджується наявність нагальної потреби в закупівлі додаткових робіт по об’єкту «Капітальний ремонт житлового будинку по пр.Соборний, 44 в м.Запоріжжі з відновленням несучих конструкцій пошкоджених внаслідок ракетного попадання» згідно ДК 021:2015 45400000-1 Завершальні будівельні роботи та відповідно підтверджується наявність нагальної потреби в закупівлі додаткових робіт зі здійснення технічного нагляду. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів для закупівлі додаткових послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області (у межах підконтрольних територій України) та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 8 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом зі звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у формі цього файлу «Обґрунтування підстави». Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): 1. ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (Позитивний).
Очікувана вартість: 440 250.08 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Роботи зі здійснення технічного нагляду за виконанням додаткових робіт та перевіркою актів виконаних робіт (форми № КБ-2в) по об’єкту: «Капітальний ремонт житлового будинку по пр. Соборний, 44 в м.Запоріжжі з відновленням несучих конструкцій пошкоджених внаслідок ракетного попадання» (ДК 021:2015 71520000-9 – послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Код ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість 1 робота
Період постачання 06.12.2024 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФОП Єгоркін Максим Володимирович
Ціна пропозиції 440 250.08 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
09.12.2024 11:38
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: e2f39ff686aa43dab8bb1c4fcc8b2462
Ідентифікатор договору: UA-2024-12-09-006272-a-b1
Постачальник: ФОП Єгоркін Максим Володимирович
Номер договору: 44/ТН
Сума договору: 440 250.08 UAH без ПДВ
Період дії договору: 06.12.2024 00:00 - 31.01.2026 00:00
Дата підписання: 06.12.2024 00:00
Статус:
Підписаний
pdf
Договір від 06.12.2024 №Кап44-ТН.pdf
pdf
Обґрунтування.pdf
pdf
Експ.звіт по Соб, 44 (кориг.РП).pdf
p7s
sign.p7s
pdf
Додаткова угода від 30.12.2024 №1.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
Додаткова угода від 10.04.2025 №2.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
Додаткова угода від 09.06.2025 №3.pdf
p7s
sign.p7s