• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

39130000-2 Офісні меблі Меблі офісні для Східного ТУОМ

Завершена

156 100.00 UAH з ПДВ
Номер: c5809ba4cd0d4e94a1a010aaf3dcba45
Внутрішній номер закупівлі: 23571012
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-09-001196-a   
Замовник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Контактна особа: Кузнецова Надія Павлівна 380577302618 kuznyetsova.np@ua.energy https://ua.energy/
Класифікатор ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні мебліАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Умова застосування: Відмінено конкурентні торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у закупівлі, в тому числі за лотом
Обґрунтування умови застосування: Замовником було оголошено процедуру закупівлі: 23-162519-24 «39130000-2 Офісні меблі Меблі офісні для Східного ТУОМ» за номером (ідентифікатор тендеру: UA-2024-11-05- 013977-a, яка була відмінена через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі додається. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного плану НЕК «Укренерго» 2024 року. Відповідно до висновку про актуальність закупівлі від 14.11.2024 АзВ-255249 існує потреба у здійсненні Закупівлі. Згідно підпункту 6 пункту 13 Особливостей, а саме: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений в тендерній документації, замовником здійснюється придбання товарів шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів/або електронного каталогу для закупівлі товару
Очікувана вартість: 156 100.00 UAH з ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стіл офісний дуб молочний 1500x600x750мм
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 5 штука
Період постачання до 30.12.2024
Місце постачання Відповідно до документації
Стіл письмовий тахо 1200х600х750мм
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 3 штука
Період постачання до 30.12.2024
Місце постачання Відповідно до документації
Стіл вуличний 700х700х320мм
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 1 штука
Період постачання до 30.12.2024
Місце постачання Відповідно до документації
Диван одномісний розкладний 800х970х800мм, кол. сірий, коричневий
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 1 штука
Період постачання до 30.12.2024
Місце постачання Відповідно до документації
Шафа офісна для документів, кол.бук, ДСП 22мм 1882х730х400мм
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 9 штука
Період постачання до 30.12.2024
Місце постачання Відповідно до документації
Шафа кухонна 600x690x300мм
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 3 штука
Період постачання до 30.12.2024
Місце постачання Відповідно до документації
Стійка вішалка 1700х290х160мм
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 2 штука
Період постачання до 30.12.2024
Місце постачання Відповідно до документації
Шафа офісна гардеробна, ЛДСП 16мм 1924х706х348мм
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 1 штука
Період постачання до 30.12.2024
Місце постачання Відповідно до документації
Диван кутовий текстильний 800х3500х1050мм, кол. темно-сірий
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 1 штука
Період постачання до 30.12.2024
Місце постачання Відповідно до документації
Стіл журнальний d 800 мм
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 1 штука
Період постачання до 30.12.2024
Місце постачання Відповідно до документації

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КІСПРІ УКРАЇНА»
Ціна пропозиції 156 100.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
09.12.2024 09:24
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 65a35d1d233f4a8d81cb0af98a20f68a
Ідентифікатор договору: UA-2024-12-09-001196-a-b1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КІСПРІ УКРАЇНА»
Номер договору: 23-162519-24
Сума договору: 156 100.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 130 083.33 UAH без ПДВ
Період дії договору: 06.12.2024 00:00 - 31.01.2025 00:00
Дата підписання: 06.12.2024 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір 23-162519-24 машинозчитувальний.pdf
p7s
Обґрунтування_підстави_укладання договору 23-162519-24.pdf.p...
pdf
Договір поставки № 23-162519-24 від 06.12.2024р.pdf
pdf
Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2024-1...
pdf
Обґрунтування_підстави_укладання договору 23-162519-24.pdf
pdf
ДУ 1 від 16.12.2024 дог. 23-162519-24.pdf
pdf
ДУ № 1 до машинозчитувальний формат.pdf
p7s
sign.p7s
pdf
ДУ 2 від 18.12.2024р. дог. 23-162519-24 від 06.12.2024.pdf
pdf
ДУ № 2 машинозчитувальний формат.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s