• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, канцтовари (папір А4, папка-реєстратор, папка швидкозшивач,файли)

Завершена

4 092.00 UAH без ПДВ
Номер: 22282a7b50904e1ab5f92036e49c2208
Внутрішній номер закупівлі: 23551333
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-06-003308-a   
Замовник: Михнівський заклад дошкільної освіти "Сонечко" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
Контактна особа: Любов Діденко +380508345003 sonehko2003@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 4 092.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, канцтовари (папір А4, папка-реєстратор, папка швидкозшивач,файли)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 29 штука
Період постачання 06.12.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 37570, Україна, Полтавська область, с.Михнівці, вул. Миру,5 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ФЕДОРІН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ
Ціна пропозиції 4 092.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
06.12.2024 10:22
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 11fc8d9dffd04979a7eb6fd6007fe39d
Ідентифікатор договору: UA-2024-12-06-003308-a-a1
Постачальник: ФЕДОРІН ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ
Номер договору: 39
Сума договору: 4 092.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 06.12.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 06.12.2024 10:10
Статус:
Виконаний
p7s
sign.p7s