• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Папір офісний, 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

Завершена

5 040.00 UAH без ПДВ
Номер: ad3ec3dd449c41099bd04db551b6da9d
Внутрішній номер закупівлі: 23537312
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-05-010982-a   
Замовник: ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, ІНФРАСТРУКТУРИ, БУДІВНИЦТВА ТА ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ЧЕМЕРОВЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактна особа: Вільчинська Тетяна Миколаївна +380964268003 chemtg_jkg@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 5 040.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний А4, Maestro Standart+, клас В, 80г/м2, 500л, Mondi
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 30 пачка
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 31601, Україна, Хмельницька область, селище Чемерівці, вул.Центральна, будинок 40 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Фізична особа-підприємець Шуфляк Людмила Олексіївна
Ціна пропозиції 5 040.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
05.12.2024 13:59
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: 9ba2f378bafb4c5c9c5806eb9003a415
Ідентифікатор договору: UA-2024-12-05-010982-a-a1
Постачальник: Фізична особа-підприємець Шуфляк Людмила Олексіївна
Номер договору: 733
Сума договору: 5 040.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 05.12.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Дата підписання: 05.12.2024 00:00
Статус:
Підписаний
Договір №733