• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Офісне устаткування та приладдя різне

Завершена

3 294.00 UAH без ПДВ
Номер: 018da772581c45108c8a665491edea43
Внутрішній номер закупівлі: 23528993
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-05-002482-a   
Замовник: ДНЗ "ПЛСП м.Хмільник"
Контактна особа: Ломейко Ольга Сергіївна +380677681026 plsp_khm@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Обґрунтування умови застосування: Відповідно до пункту 11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів.У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Очікувана вартість: 3 294.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ПАПІР/ГАЗЕТ А4/45 500а
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 пачка
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник, пл. Перемоги, 7 На карті
ПАПІР А4/80 500 ZOOM
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 пачка
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник, пл. Перемоги, 7 На карті
КЛЕЙ/СУХИЙ pvp 36г/SOZ
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник, пл. Перемоги, 7 На карті
ПАПКА/пе ЗШИВ/ПЕРФ СИН А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник, пл. Перемоги, 7 На карті
СКОТЧ/ПРЗ 48*200/40 CANADA
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 рулон
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмільник, пл. Перемоги, 7 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
Фізична особа-підприємець Мельник Марія Василівна
Ціна пропозиції 3 294.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
05.12.2024 09:56
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: d0635b5acb4f471d9715f40d3041f5ff
Ідентифікатор договору: UA-2024-12-05-002482-a-c1
Постачальник: Фізична особа-підприємець Мельник Марія Василівна
Номер договору: 169КП
Сума договору: 3 294.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 05.12.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Дата підписання: 05.12.2024 00:00
Статус:
Підписаний
Договір 169КП
Протокол 222