• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Папір офісний, форматний

строк поставки: з дати підписання цього Договору – протягом 7 банківських днів з моменту звернення Покупця, не пізніше 20.12.2024 року. Допускається дострокова поставка Товару за погодженням Сторонами. Місце поставки Товару: вул. Червоного Хреста, 10, м. Луцьк, 43606. Право власності Покупця, на поставлений товар, виникає з моменту приймання товару, факт якого засвідчується відміткою Покупця на відповідній видатковій накладній. Під час отримання Товару, представник Покупця підписує видаткову накладну (або накладні) на партію Товару, завіряє її печаткою, а також передає Продавцю належним чином оформлену Довіреність встановленого зразка на отримання товарно-матеріальних цінностей Неналежне оформлення Постачальником видаткової накладної або її відсутність вважається простроченням Постачальника, до усунення якого Покупець має право відстрочити виконання своїх зобов’язань з оплати Товару. Якщо поставлений Товар не відповідає умовам цього Договору, Покупець має право не приймати такий Товар. У разі виявлення неналежної якості переданого Товару, Покупець має право, незалежно від можливості використання Товару за призначенням, вимагати від Постачальника заміну Товару на Товар належної якості. Строк заміни Товару – протягом 7 (семи) календарних днів з моменту отримання претензії від Покупця. Постачальник несе всі витрати, пов'язані з поставкою Товару, в тому числі транспортні витрати, а також всі ризики втрати або пошкодження Товару до моменту передачі Товару Покупцю в місці поставки

Завершена

89 900.00 UAH з ПДВ
Номер: f3c34dea2a114c9d9769aba550c17de2
Внутрішній номер закупівлі: 23523511
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-04-018847-a   
Замовник: ВОЛИНСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ СУД
Контактна особа: Діана Якимчук +380332777007 zakupivl@ukr.net https://court.gov.ua/sud4802/
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 89 900.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 04.12.2024 16:59 - 09.12.2024 08:00
Період кваліфікації: 09.12.2024 08:00 - 09.12.2024 11:28
Умови оплати:
поставка товару - 100%
Умови поставки:
підписання договору - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний, форматний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 610 пачка
Період постачання до 20.12.2024
Місце постачання 43016, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Червоного Хреста, буд.10 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "КОРВЕТ"
Початкова пропозиція 87 254.40 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
87 254.40 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
09.12.2024 11:28
Відповіді на вимоги 9
Документи 3
Скарги 0
ТОВ "СЕРВІС-ІМПЕРІАЛ"
Початкова пропозиція 87 840.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
87 840.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 2
Скарги 0
ФОП "Трушковська Олена Олексіївна"
Початкова пропозиція 89 816.40 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
89 816.40 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 9
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: 30013e0e00894d16ac1b24a8316e5415
Ідентифікатор договору: UA-2024-12-04-018847-a-a1
Постачальник: ТОВ "КОРВЕТ"
Дані про підписанта Постачальника: Вітюк Тетяна Василівна, info@ofis-centr.com.ua, +380957857313, UA073253650000002600401259429, статут, директор
Номер договору: 96-24
Сума договору: 87 254.40 UAH з ПДВ
Сума договору: 72 712.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір для друку MAESTRO standard+ A4, 80 г/м2, 500 арк., білий: 119.20000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 09.12.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 09.12.2024 13:35
Статус:
Підписаний
pdf
Договір папір ЗЦП 2024.pdf
p7s
sign.p7s