-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Папір офісний, форматний
строк поставки: з дати підписання цього Договору – протягом 7 банківських днів з моменту звернення Покупця, не пізніше 20.12.2024 року. Допускається дострокова поставка Товару за погодженням Сторонами. Місце поставки Товару: вул. Червоного Хреста, 10, м. Луцьк, 43606. Право власності Покупця, на поставлений товар, виникає з моменту приймання товару, факт якого засвідчується відміткою Покупця на відповідній видатковій накладній. Під час отримання Товару, представник Покупця підписує видаткову накладну (або накладні) на партію Товару, завіряє її печаткою, а також передає Продавцю належним чином оформлену Довіреність встановленого зразка на отримання товарно-матеріальних цінностей Неналежне оформлення Постачальником видаткової накладної або її відсутність вважається простроченням Постачальника, до усунення якого Покупець має право відстрочити виконання своїх зобов’язань з оплати Товару. Якщо поставлений Товар не відповідає умовам цього Договору, Покупець має право не приймати такий Товар. У разі виявлення неналежної якості переданого Товару, Покупець має право, незалежно від можливості використання Товару за призначенням, вимагати від Постачальника заміну Товару на Товар належної якості. Строк заміни Товару – протягом 7 (семи) календарних днів з моменту отримання претензії від Покупця. Постачальник несе всі витрати, пов'язані з поставкою Товару, в тому числі транспортні витрати, а також всі ризики втрати або пошкодження Товару до моменту передачі Товару Покупцю в місці поставки
-
Код ЄДРПОУ:
42255369
-
Адреса:
43016, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Червоного Хреста, буд. 10
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
- Подіяпоставка товару
- ОписОплата Товару здійснюється протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту поставки Товару на підставі видаткової накладної. Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. За відсутності у зазначеному періоді на відповідному рахунку Покупця коштів, виділених на оплату зобов’язань згідно з цим Договором або необґрунтованої відмови Державної казначейської служби України або її відділення від реєстрації бюджетного зобов’язання, оплату Покупець здійснює протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Покупця або протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту реєстрації Казначейством відповідного бюджетного зобов’язання та будь-які штрафні санкції в такому випадку до Покупця не застосовуються Фінансування здійснюється за кошти Державного бюджету України.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях20 банківські дні
- Подіяпідписання договору
- ОписСтрок поставки: з дати підписання цього Договору – протягом 7 банківських днів з моменту звернення Покупця, не пізніше 20.12.2024 року. Допускається дострокова поставка Товару за погодженням Сторонами. Місце поставки Товару: вул. Червоного Хреста, 10, м. Луцьк, 43606.
- Розмір100%
- Тип оплатиОдноразова поставка
- Період у днях7 банківські дні
Тендерна документація
Номенклатура
Результати торгів
-
Код ЄДРПОУ:
21337459
-
Контактна особа:
Маргарита Шевченко +380957857313 m.shevchenko@ofis-centr.ua
-
Адреса:
29013, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, ВУЛИЦЯ ПОДІЛЬСЬКА, будинок 93
-
Код ЄДРПОУ:
41424580
-
Контактна особа:
Огрудков Сергій 380670771296 SERVICE-I@OUTLOOK.COM
-
Адреса:
03118, Україна, Київська область, Київ, ГВАРДІЙСЬКА, будинок 87-А
-
Код ЄДРПОУ:
2603716802
-
Контактна особа:
Олег Бонящук +380985464006 oleg@bravopap.com.ua
-
Адреса:
21012, Україна, Вінницька область, Вінниця, місто Вінниця, вул. Ігоря Сікорського, буд. 8
Контракти
-
Код ЄДРПОУ:
21337459
-
Адреса:
29013, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, ВУЛИЦЯ ПОДІЛЬСЬКА, будинок 93