• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Код ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Стрічка касова з термопаперу з логотипом, ширина рулону - 57 мм, довжина намотування стрічки в рулоні - 210 м, діаметр втулки 12 мм, матеріал втулки - картон/пластик, щільність 70 г/м²; Стрічка касова з термопаперу з логотипом, ширина рулону - 80 мм, довжина намотування стрічки в рулоні - 210 м, діаметр втулки - 12 мм, матеріал втулки - картон/пластик, щільність - 70 г/м2)

Умови постачання товару: на умовах DDP відповідно до вимог правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Строк поставки товару: протягом 10 (десять) робочих днів з моменту отримання письмової рознарядки. Кількість: 380 шт/рулонів Рік виготовлення: не раніше 2024 року Місце поставки: м. Львів (більш детальну інформацію щодо місця поставки товару буде надано переможцю при укладанні договору). Умови оплати: Для платників ПДВ: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу _____________________ повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР. Для нерезидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлений ТОВАР, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Товар повинен відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки. Товар повинен бути новим таким, що не був у використанні, термін та умови зберігання не порушені. Пропозиції щодо постачання не нового Товару, а також Товару, який був у використанні до розгляду не приймаються та участі у торгах не беруть. На зворотному боці стрічки повинен бути нанесений захисний малюнок логотипу Укрзалізниці (малюнок 1), колір сітки логотипу синій Pantone 2756 RALL 5022. Штрих-кодовий символ Код 128 містить інформацію захищену відповідно до вимог ДСТУ ГОСТ 28147:2009. Білість стрічки касової з термопаперу, виміряна відповідно до ДСТУ ISO 2470-2005 «Папір, картон і целюлоза. Вимірювання коефіцієнта дифузного відбиття в синьому світлі (білість за ISO)», має бути не менше 70%. Стрічка повинна виготовлятися в рулоні без перфорації, без механічних пошкоджень, складок, зморшок, матових і брудних плям та сторонніх включень. На папері стрічки не повинно бути деформації, поривів та інших дефектів. Намотування за всією довжиною стрічки повинне бути рівномірним та щільним. Доставка, навантаження, розвантаження та інші витрати здійснюються за рахунок Постачальника за адресою, яку Покупець буде вказувати (-же) у рознарядці. Вартість поставки повинна входити у вартість пропозиції. Для створення рівного конкурентного середовища, постачальник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця.

Завершена

130 725.00 UAH без ПДВ
Номер: 697ef038abcd405bb44e43d1b24e19f5
Внутрішній номер закупівлі: 23523451
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-04-018790-a   
Замовник: ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактна особа: Галина Міщенко 380443097731 mishchenko.g.i@uz.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 130 725.00 UAH без ПДВ
Період прийому пропозицій: 04.12.2024 16:56 - 09.12.2024 10:00
Період кваліфікації: 09.12.2024 10:00 - 11.12.2024 13:02
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стрічка касова
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 270 рулон
Період постачання до 31.01.2025
Місце постачання Україна, Київська область, Київ На карті
Стрічка касова
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 110 рулон
Період постачання до 31.01.2025
Місце постачання Україна, Київська область, Київ На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Початкова пропозиція 104 010.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
104 010.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
11.12.2024 13:02
Відповіді на вимоги 12
Документи 2
Скарги 0
ПП "ГРУПА КОМПАНІЙ "ТОРГСЕРВІС"
Початкова пропозиція 115 190.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
115 190.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 12
Документи 3
Скарги 0
ТОВ "ЛС-СЕРВІС"
Початкова пропозиція 120 550.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
120 550.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 12
Документи 3
Скарги 0
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
Початкова пропозиція 124 920.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
124 920.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Не розглядався
Відповіді на вимоги 12
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: 8b06b0fc3cea4f0c86db6f3e7b434489
Ідентифікатор договору: UA-2024-12-04-018790-a-a1
Постачальник: ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Дані про підписанта Постачальника: Михайленко Володимир Іванович, tender@ukrpap.com.ua, 380673873633, UA983004650000026007300032219, статут, директор
Номер договору: УЗ/ВК-412/2024-Ю
Сума договору: 124 812.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 104 010.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Стрічка касова ВСЕСВІТ з термопаперу, ширина 57 мм, втулка 12 мм, довжина 210 м: 291.84000 UAH з ПДВ
Стрічка касова ВСЕСВІТ з термопаперу, ширина 80 мм, втулка 12 мм, довжина 210 м: 418.32000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 18.12.2024 00:00 - 31.01.2025 00:00
Дата підписання: 18.12.2024 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір УЗ_ВК-412_2024-Ю від 18.12.2024.pdf
pdf
Звіт про виконання договору.pdf
p7s
sign.p7s