-
Запит (ціни) пропозицій
-
Безлотова
-
КЕП
-
Prozorro Market
-
Без аукціону
Код ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Стрічка касова з термопаперу з логотипом, ширина рулону - 57 мм, довжина намотування стрічки в рулоні - 210 м, діаметр втулки 12 мм, матеріал втулки - картон/пластик, щільність 70 г/м²; Стрічка касова з термопаперу з логотипом, ширина рулону - 80 мм, довжина намотування стрічки в рулоні - 210 м, діаметр втулки - 12 мм, матеріал втулки - картон/пластик, щільність - 70 г/м2)
Умови постачання товару: на умовах DDP відповідно до вимог правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Строк поставки товару: протягом 10 (десять) робочих днів з моменту отримання письмової рознарядки. Кількість: 380 шт/рулонів Рік виготовлення: не раніше 2024 року Місце поставки: м. Львів (більш детальну інформацію щодо місця поставки товару буде надано переможцю при укладанні договору). Умови оплати: Для платників ПДВ: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу _____________________ повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР. Для нерезидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлений ТОВАР, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Товар повинен відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки. Товар повинен бути новим таким, що не був у використанні, термін та умови зберігання не порушені. Пропозиції щодо постачання не нового Товару, а також Товару, який був у використанні до розгляду не приймаються та участі у торгах не беруть. На зворотному боці стрічки повинен бути нанесений захисний малюнок логотипу Укрзалізниці (малюнок 1), колір сітки логотипу синій Pantone 2756 RALL 5022. Штрих-кодовий символ Код 128 містить інформацію захищену відповідно до вимог ДСТУ ГОСТ 28147:2009. Білість стрічки касової з термопаперу, виміряна відповідно до ДСТУ ISO 2470-2005 «Папір, картон і целюлоза. Вимірювання коефіцієнта дифузного відбиття в синьому світлі (білість за ISO)», має бути не менше 70%. Стрічка повинна виготовлятися в рулоні без перфорації, без механічних пошкоджень, складок, зморшок, матових і брудних плям та сторонніх включень. На папері стрічки не повинно бути деформації, поривів та інших дефектів. Намотування за всією довжиною стрічки повинне бути рівномірним та щільним. Доставка, навантаження, розвантаження та інші витрати здійснюються за рахунок Постачальника за адресою, яку Покупець буде вказувати (-же) у рознарядці. Вартість поставки повинна входити у вартість пропозиції. Для створення рівного конкурентного середовища, постачальник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця.
-
Код ЄДРПОУ:
43665271
-
Адреса:
Україна
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
- Подіяпоставка товару
- ОписУмови оплати: Для платників ПДВ: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу _____________________ повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР. Для нерезидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлений ТОВАР, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору.
- Розмір100%
- Тип оплатиПiсляоплата
- Період у днях15 календарні дні
Тендерна документація
Номенклатура
Результати торгів
-
Код ЄДРПОУ:
43977041
-
Контактна особа:
Матвій 380673873633 corptender1@ukrpap.com.ua
-
Адреса:
04073, Україна, Київська область, Київ, вул.Куренівська, будинок 2-Б
-
Код ЄДРПОУ:
33240871
-
Контактна особа:
Марина Набільська +380445741527 torgservice.lenta@ukr.net
-
Адреса:
04119, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ЗООЛОГІЧНА, будинок 4-А, офіс 139
-
Код ЄДРПОУ:
43491004
-
Контактна особа:
Євген Подопригора +380733998877 podoprigora0495@gmail.com
-
Адреса:
04052, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ГЛИБОЧИЦЬКА, будинок 53, офіс 409
-
Код ЄДРПОУ:
40750285
-
Контактна особа:
Вадим Гребенюк +380612832069, +380612832087, +380612832073 pi@vsesvit.pro
-
Адреса:
69001, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39
Контракти
-
Код ЄДРПОУ:
43977041
-
Адреса:
04073, Україна, Київська область, Київ, вул.Куренівська, будинок 2-Б
Стрічка касова ВСЕСВІТ з термопаперу, ширина 80 мм, втулка 12 мм, довжина 210 м: 418.32000 UAH з ПДВ