• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 165%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий

Постачальник здійснює поставку Товару на умовах DDP (склад Покупця: Україна, м. Київ) відповідно до «ІНКОТЕРМС» у ред. 2020 року. У випадку наявності розбіжностей між умовами Договору та Правилами «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року, умови Договору матимуть перевагу. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Партією ТОВАРУ вважається обсяг одиниць ТОВАРУ, визначений ПОКУПЦЕМ у рознарядці, якщо інше не вказано в самій рознарядці. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 10 (десяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. Оплата за ТОВАР здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування ПОКУПЦЕМ грошових коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної* за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної* та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору.

Завершена

149 280.00 UAH без ПДВ
Номер: 2856daaa1b0646cbbd936133ce98f2ee
Внутрішній номер закупівлі: 23501903
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-03-017545-a   
Замовник: Філія "ЦТС "Ліски" АТ "Укрзалізниця"
Контактна особа: Площенюк Олена Володимірівна 380444653513 OZ7@LISKI.UA http://www.liski.ua/
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 149 280.00 UAH без ПДВ
Період прийому пропозицій: 03.12.2024 16:37 - 09.12.2024 00:00
Період кваліфікації: 09.12.2024 00:00 - 10.12.2024 11:52
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 165%, 105 мкм, 92%, 500 арк., білий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1200 пачка
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання Україна, Київська область, Київ На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Початкова пропозиція 148 980.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
148 980.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
10.12.2024 11:52
Відповіді на вимоги 8
Документи 2
Пропозиція

Контракти

Номер: 80b5318335cf44b2a32aa0537be5627f
Ідентифікатор договору: UA-2024-12-03-017545-a-c1
Постачальник: ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Дані про підписанта Постачальника: Михайленко Володимир Іванович, tender@ukrpap.com.ua, 380673873633, UA903226690000026003300127809, статут, директор
Номер договору: 118-ПМ
Сума договору: 178 776.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 148 980.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 13.12.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 13.12.2024 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
118-ПМ 13.12.2024 ТОВ ТВГ Український папір.pdf
p7s
sign.p7s