• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Код ДК 021:2015 – 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для повнокольорового друку А4 та папір для друку кольоровий А4)

Умови постачання товару: на умовах DDP відповідно до вимог правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Термін постачання: 31.01.2025 Строк поставки товару: протягом 10 (десяти) робочих днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. Кількість: 200 пач. Рік виготовлення: не раніше 2024 року Місце поставки: м. Київ (більш детальну інформацію щодо місця поставки товару буде надано переможцю при укладанні договору). Умови оплати: Для платників ПДВ: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу _____________________ повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлений ТОВАР. Для нерезидентів України: Оплата за поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлений ТОВАР, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Товар повинен відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки. Товар повинен бути новим таким, що не був у використанні, термін та умови зберігання не порушені. Пропозиції щодо постачання не нового Товару, а також Товару, який був у використанні до розгляду не приймаються та участі у торгах не беруть. ПОСТАЧАЛЬНИК повинен поставити ПОКУПЦЕВІ ТОВАР, якість якого відповідає нормативно-технічним документам та характеристикам, зазначеним у Специфікації (Додаток № 1) до цього Договору. Підтвердженням якості та відповідності ТОВАРУ з боку ПОСТАЧАЛЬНИКА є документи, визначені у Специфікації (Додаток № 1) до цього Договору, та які надаються ПОКУПЦЮ разом з ТОВАРОМ. Доставка, навантаження, розвантаження та інші витрати здійснюються за рахунок Постачальника за адресою, яку Покупець буде вказувати (-же) у рознарядці. Вартість поставки повинна входити у вартість пропозиції. Для створення рівного конкурентного середовища, постачальник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця.

Завершена

102 825.00 UAH без ПДВ
Номер: 428377fa0e2f49b0a12137b583dc4d17
Внутрішній номер закупівлі: 23497754
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-03-013271-a   
Замовник: ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактна особа: Галина Міщенко 380443097731 mishchenko.g.i@uz.gov.ua
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 102 825.00 UAH без ПДВ
Період прийому пропозицій: 03.12.2024 14:56 - 09.12.2024 10:00
Період кваліфікації: 09.12.2024 10:00 - 11.12.2024 12:55
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний, форматний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 пачка
Період постачання до 31.01.2025
Місце постачання Україна, Київська область, Київ На карті
Папір офісний кольоровий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 100 пачка
Період постачання до 31.01.2025
Місце постачання Україна, Київська область, Київ На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Скарги
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
Початкова пропозиція 102 820.00 UAH без ПДВ
Підсумкова пропозиція
102 820.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
11.12.2024 12:55
Відповіді на вимоги 13
Документи 3
Скарги 0

Контракти

Номер: b63d26741e434f7fbde86899a1bd4eac
Ідентифікатор договору: UA-2024-12-03-013271-a-c1
Постачальник: ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
Дані про підписанта Постачальника: Чернишев Олександр Васильвича, alex@klyaksa.biz, +380503902755, 163209840000026000210354124 , статуту, директор
Номер договору: УЗ/ВК-414/2024-Ю
Сума договору: 123 384.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 102 820.00 UAH без ПДВ
Ціни за одиницю: Папір для друку PRO-DESIGN, 160 г/м², 250 арк., білий(3141720154844): 627.00000 UAH з ПДВ
Папір SPECTRA COLOR,A4 ,160 Г/М2, 250 аркушів ,колір -жовтий(лимонний-IT210): 606.84000 UAH з ПДВ
Період дії договору: 19.12.2024 00:00 - 31.01.2025 00:00
Дата підписання: 19.12.2024 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір УЗ_ВК-414_2024-Ю від 19.12.2024.pdf
pdf
Звіт про виконання договору.pdf
p7s
sign.p7s