-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
ДК 021:2015 (CPV) : 22820000-4 Бланки (подяки для військових потреб) (закупівля в період воєнного стану))
Завершена
8 100.00
UAH з ПДВ
Номер:
4c9938b0d2fc4ffaa1479578b13da057
Внутрішній номер закупівлі:
23460143
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2024-11-29-012543-a
Замовник:
Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
04054346
-
Адреса:
76004, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ М.ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 21
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Контактна особа:
Самборська-Довган Віталія 380342552282 sdvbdor6@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015:
22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі:
Товари
Умова застосування:
Задоволення нагальних потреб Збройних Сил, інших військових формувань та правоохоронних органів на їх запит
Обґрунтування умови застосування:
Відповідно до підпункту 4 пункту 13 Постанови КМ України “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами). Відповідно до п. 37 Розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та дововненнями). З огляду на це наразі замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей (далі - Особливостей). Відповідно до п. 10 Особливостей Замовники у тому числі централізовані закупівельні організації здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до п. 3 Розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі Наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. №708 (далі – послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Пункт 13 Особливостей передбачає можливість для замовників придбати товари і послуги (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень та є меншою, ніж 200 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у встановлених випадках. Підпункт 4 пункту 13 Особливостей одним із таких випадків визначає випадок, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Замовник – Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради (04054346). Враховуючи нагальну потребу у закупівлі, Листи- звернення від в/ч вх № 5662/01-10/11 від 20.11.2024р., рішення Івано-Франківської міської ради від 18.12.2019р. №334-34 “Про затвердження програми розвитку місцевого самоврядування та громадського суспільства в м. Івано-Франківську на 2020-2025 роки”, ПОЛОЖЕННЯ про порядок використання коштів підтримки “Фонд міської ради на виконання депутатських повноважень” затвердженого цим рішенням, рішення Івано-Франківської міської ради від 15.12.2023р. № 220-39 “Про довгострокову Програму фінансування мобілізаційно – оборонної роботи Івано-Франківської міської ради та підтримки Збройних Сил України, Національної гвардії України, правоохоронних органів, інших, утворених відповідно до законодавства збройних формувань на 2024-2028 роки”. Отже, у Замовника є підстави укласти договір без використання електронної системи закупівель відповідно до Закону та Особливостей.
Очікувана вартість:
8 100.00 UAH з ПДВ
Додаткова ознака:
Українська Визвольна Війна
Тендерна документація
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 (CPV) : 22820000-4 Бланки (подяки для військових потреб) (закупівля в період воєнного стану))
Кількість
18 штука
Період постачання
26.11.2024 - 31.12.2024
Місце постачання
76004, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Грушевського, 21
На карті
Результати торгів
Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТзОВ "Місто НВ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
30106695
-
Адреса:
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Лепкого, 29
Ціна пропозиції
8 100.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
29.11.2024 15:17
Документи
0
Скарги
0
Контракти
Номер:
fc9cc9ff886b4fcf8693a0dd14c2527b
Ідентифікатор договору:
UA-2024-11-29-012543-a-b1
Постачальник:
ТзОВ "Місто НВ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
30106695
-
Адреса:
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Лепкого, 29
Номер договору:
115
Сума договору:
8 100.00 UAH з ПДВ
Сума договору:
6 750.00 UAH без ПДВ
Період дії договору:
26.11.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Дата підписання:
26.11.2024 14:05
Статус:
Виконаний