• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцелярські товари (ватман, папір, файл, ножиці, олівці, клей, скотч, лінійка, стрічка для бейджа, кулі з пінопласту) для забезпечення проведення заходу «Навігатор професій»

Завершена

500.00 UAH без ПДВ
Номер: 17db79639cbd49b7aa25f2fa555fecd0
Внутрішній номер закупівлі: 23433652
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-28-001845-a   
Замовник: Управління сім'ї, молодіжної політики та захисту дітей Тернопільської міської ради
Контактна особа: Гаврилюк Ольга Зіновіївна 380352525695,380352525695 usmpzd2020@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 500.00 UAH без ПДВ

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари (ватман, папір, файл, ножиці, олівці, клей, скотч, лінійка, стрічка для бейджа, кулі з пінопласту) для забезпечення проведення заходу «Навігатор професій»
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 40 штука
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, БУЛЬВАР ТАРАСА ШЕВЧЕНКА, будинок 1 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Пропозиція
ФОП Миколів Марта Олегівна
Ціна пропозиції 500.00 UAH без ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
28.11.2024 10:05
Документи 0
Скарги 0

Контракти

Номер: fed11aaf7e5d4441bf0029ffce51688b
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-28-001845-a-a1
Постачальник: ФОП Миколів Марта Олегівна
Номер договору: 147
Сума договору: 500.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 26.11.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Дата підписання: 26.11.2024 11:00
Статус:
Підписаний