• Запит (ціни) пропозицій
  • Безлотова
  • КЕП
  • Prozorro Market
  • Без аукціону

Буряк столовий першого товарного сорту, 5-10 см, ДСТУ 7033,Цибуля ріпчаста свіжа, вищого товарного сорту, від 5 см, ДСТУ 3234,Капуста білоголова свіжа, пізньостигла, першого товарного сорту, ДСТУ 7037

Замовник отримує товар згідно своїх Заявок. Заявки подаються Замовником Постачальнику за 2 дні до терміну поставки письмово. Частота та обсяг завозу товару і продовольчої сировини повинні залежати від терміну їх реалізації та кількості дітей, які відвідують заклад освіти. Кількість і асортимент товару визначається відповідно до потреби Замовника в межах загальної суми цього Договору відповідно до специфікації, зазначеної у додатку № 1 до цього Договору, що є невід’ємною частиною цього Договору. ПРИЙОМ ПО ЯКОСТІ ТА КІЛЬКОСТІ Постачальник повинен поставити Замовнику товар, передбачений цим Договором, якість якого відповідає ДСТУ, постанові Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (зі змінами та доповненнями), тощо. Якість товару, що постачається, повинна відповідати державним стандартам, сертифікатам якості товару та мати належний (не прострочений та такий, який дозволяє використати товар за призначенням у необхідний для Замовника строк) термін реалізації. Кількість товару має відповідати Заявці Замовника, упаковка – санітарно-гігієнічним нормам. У випадку виявлення неякісного товару після отримання, виклик представника Постачальника та заміна товару є обов’язковим. Якісний прийом товару здійснюється Замовником у відповідності до законодавства. Товар повинен бути спакований Постачальником таким чином, щоб не допустити псування та/або знищення його на період постачання до прийняття Замовником. Оцінка якості товару і продовольчої сировини проводиться за зовнішнім виглядом, запахом, смаком, кольором, консистенцією. Вони повинні прийматися лише за наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, повинні відповідати вимогам державних стандартів. Документи повинні засвідчувати безпечність і якість товару – ґатунок, категорію, дату виготовлення на підприємстві, термін реалізації, умови зберігання (для товарів, що швидко псуються, термін реалізації і час виготовлення позначаються у годинах). Для підтвердження відповідності постачальника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, Постачальнику на момент укладання договору необхідно надати наступні документи: - Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Постачальника на зареєстровані потужності, згідно з реєстром відповідних потужностей та на ім’я Перевізника,якщо надаються послуги перевезення, який(і) виданий(і) акредитованим органом з оцінки відповідності . - Сертифікат на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Постачальника на зареєстровані потужності, згідно з реєстром відповідних потужностей; - Сертифікат на систему управління екологічною безпекою, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, ID), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Постачальника на зареєстровані потужності, згідно з реєстром відповідних потужностей; - Сертифікат на СИСТЕМУ УПРАВЛІННЯ ОХОРОНОЮ ЗДОРОВ’Я ТА БЕЗПЕКОЮ ПРАЦІ, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Постачальника на зареєстровані потужності, згідно з реєстром відповідних потужностей; - Копія чинного сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання(ДСТУ ISO 28000:2008 виданий органом із сертифікації, акредитованого НААУ на ім’я Постачальника. - Чинний Сертифікат на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), виданий на ім’я Постачальника . Сфера сертифікації – виробництво, торгівля, складування, зберігання, транспортування - якщо учасник є виробником предмету закупівлі або торгівля, надання послуг складування та зберігання, іншої допоміжної діяльності у сфері транспорту – якщо учасник не є виробником товару - Документ Держпродспоживслужби, виданий Постачальнику не раніше 2023 року, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР стосовно приміщень, із відсутністю фактів виявлених порушень. - Копія акту складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти невиробниче та/або складське приміщення та транспортування. - Документ, що підтверджує державну реєстрацію потужностей, проведену уповноваженими органами (надається на складські приміщення) - Документ, що підтверджує державну реєстрацію потужностей, проведену уповноваженим органом (надається на транспортування) Терміни реалізації визначаються підприємством-виробником або підприємством-постачальником. Замовник оплачує отриманий товар протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару. У разі затримки бюджетного фінансування, Замовник в межах строків відведених для розрахунків за поставлений товар повідомляє про це Постачальника. У такому разі розрахунок здійснюється впродовж 10 банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі. Розрахунки здійснюються Замовником протягом 30 календарних днів після підписання сторонами видаткової накладної, шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Товар постачається протягом одного календарного дня з дня заявки від Замовника, протягом 2024 року щотижня з 7.00 до 16.00 годин, транспортом Постачальника згідно заявки Замовника. Постачальник здійснює поставку транспортом, що спеціально облаштований для перевезення товару, визначеного у додатку № 1 до цього Договору, має санітарний паспорт та відповідає іншим вимогам. Водій цього транспорту, а також особи, що супроводжують товар у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом. Представник Замовника має право перевіряти наявність санітарного паспорту на транспорт та санітарні книжки водія і інших осіб, що супроводжують товар. Постачальник за цим Договором здійснює поставку та відвантаження товару за адресою: Вальдорфський НВК, пр. Олександра Поля, 133, м. Дніпро, 49055. Товар поставляється Постачальником відповідно графіку та маршруту постачання, які узгоджуються сторонами під час укладання договору. Постачальник зобов’язаний одночасно з товаром передати Замовнику документи, що стосуються товару та підлягають переданню разом із товаром відповідно до Договору, та нормативно-правових актів, а саме: декларація виробника та/або сертифікат якості на товар (оригінал або копія) та /або протокол дослідження (випробувань) та/або Експертний висновок про відповідність харчового продукту вимогам нормативного документа, виданого на ім’я Постачальника акредитованою та уповноваженою компетентним органом лабораторією. Якщо товар не відповідає вимогам, визначеним цим Договором, у т. ч. за кількістю, якістю, асортиментом, тарою, упаковкою тощо, приймання товару призупиняється до прибуття представника Постачальника, виклик якого є обов’язковим. У цьому разі видаткові накладні Сторони не підписують. Сторони складають Акт про виявлені недоліки, в якому зазначаються недоліки товару та строк усунення таких недоліків, перелік відсутніх документів, порядок одержання Постачальником такого Акта. Постачальник відповідає за недоліки товару, якщо він не доведе, що вони виникли внаслідок порушення Замовником правил користування та/чи зберігання товару, дій третіх осіб, непереборної сили. Будь-які витрати, пов’язані з усуненням недоліків у товарі, несе Постачальник. При виявленні Замовником прихованих недоліків товару протягом установленого терміну зберігання, які неможливо було виявити при його отриманні, Замовник зобов’язаний негайно (упродовж 2 годин) повідомити про це Постачальника та повернути такий товар. Вивіз товару зі складу Замовника здійснюється силами, засобами та за рахунок Постачальника. Прихованими недоліками визнаються такі недоліки, що не могли, бути виявлені при звичайній для такого виду товару перевірці і були виявлені лише в процесі обробки. Сторони складають Акт про приховані недоліки, в якому зазначаються недоліки товару та строк усунення таких недоліків. Заміна товару (усунення недоліків) проводиться Постачальником у термін, установлений в Акті про виявлені недоліки (приховані недоліки). Після усунення Постачальником недоліків, зазначених в Акті про виявлені недоліки (приховані недоліки), Сторони підписують видаткову накладну відповідно до умов цього Договору, а якщо вони не усунуті, Замовник після спливу встановленого строку має право повернути товар Постачальнику (у спосіб визначений Замовником-Постачальник самостійно здійснює вивіз товару із закладу Замовника) та не здійснювати оплату за такий товар або вжити інших заходів відповідно до законодавства, у т. ч. відмовитися від виконання цього Договору та вимагати відшкодування збитків, сплати штрафних санкцій. Поставка вважається виконаною після фактичного отримання Замовником товару належної якості та кількості, та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Замовник має право відмовитися від прийняття товару, який не відповідає умовам цього Договору.

Завершена

4 680.00 UAH з ПДВ
Номер: a19151e5a93a4dcab4dc0167a69c8740
Внутрішній номер закупівлі: 23425496
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-27-012939-a   
Замовник: КЗО "НВК" Вальдорфська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-дитячий садок" ДМР
Контактна особа: Чумакова Марія 380675630678 m_chumakova@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхиАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 4 680.00 UAH з ПДВ
Період прийому пропозицій: 27.11.2024 15:13 - 30.11.2024 16:00
Період кваліфікації: 30.11.2024 16:00 - 30.11.2024 16:41
Умови оплати:
поставка товару - 100%
Умови поставки:
дата подання заявки - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Буряк столовий першого товарного сорту, 5-10 см, ДСТУ 7033
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 80 кілограм
Період постачання до 27.12.2024
Місце постачання 49055, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, м. Дніпро, проспект Олександра Поля, 133 На карті
Цибуля ріпчаста свіжа, вищого товарного сорту, від 5 см, ДСТУ 3234
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 30 кілограм
Період постачання до 27.12.2024
Місце постачання 49055, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, м. Дніпро, проспект Олександра Поля, 133 На карті
Капуста білоголова свіжа, пізньостигла, першого товарного сорту, ДСТУ 7037
Код ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи
Кількість 80 кілограм
Період постачання до 27.12.2024
Місце постачання 49055, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, м. Дніпро, проспект Олександра Поля, 133 На карті

Результати торгів

Учасник
Початкова пропозиція
Підсумкова пропозиція
Результати кваліфікації
Відповіді на вимоги
Док-ти
Пропозиція
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"
Початкова пропозиція 4 512.00 UAH з ПДВ
Підсумкова пропозиція
4 512.00 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
30.11.2024 16:41
Відповіді на вимоги 10
Документи 2
Пропозиція

Контракти

Номер: 55f905e33f65412cbf501c43cd6430b6
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-27-012939-a-a1
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Гарант-2010"
Дані про підписанта Постачальника: Гентеш Ірина Григорівна, Garant-2010@i.ua, 380666328142, UA 863510050000026001879026752, Статуту, Директор
Номер договору: 32/24
Сума договору: 4 512.00 UAH з ПДВ
Сума договору: 3 760.00 UAH без ПДВ
Період дії договору: 02.12.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Дата підписання: 02.12.2024 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
ГАРАНТ овощи грудень 4512,00.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s